به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکوپرس،شرکت ایساکو سال پیش در رتبه بندی شرکت های برتر ایران، رتبه ۱۰۵ را به خود اختصاص داده بود اما امسال با صعود ۳۱ پله به جایگاه ۷۴ رسید تا تنها شرکت خدمات پس از فروش باشد که رتبه دو رقمی دارد.
ایساکو در حالی به این رشد دست یافت که با برنامهریزیهای مدون و هدفمند برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در قالب برگزاری کارگروههای مختلف، پیوسته سعی در ابداع طرحهای خاص و نوین داشته و با این تلاشها، بر اساس آخرین ارزیابی وضعیت رضایتمندی مشتریان از فرآیند خدمات پس از فروش خودروهای سواری، در آبان ماه سال ۹۵ با کسب ۷۲۳ امتیاز در میان شرکتهای داخلی در رتبه اول قرار گرفت.
گفتنی است، رتبهبندی شرکتهای برتر ایرانی از سال ۷۷ از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام میشود که شرکتهای برتر ایران براساس ۲۸ شاخص ارزیابی و معرفی میشوند.