شناسه خبر : 432437
تاریخ انتشار :
نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان گشایش یافت

نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو در اصفهان گشایش یافت

خودرونگاران- سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو عصر سه شنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در فضای 9000 مترمربع با حضور مشارکت‌کنندگانی از گروه صنعتی ایران‌خودرو، گروه خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت خودروسازی کارمانیا، رامک خودرو، آرین موتور پویا و جهان نوین آریا برپا شده است. 
مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه رونمایی از محصولات جدید یا فیس‌لیفت را در دستور کار خود دارند.
حضور مستقیم چهار شرکت ایران‌خودرو، سایپا، کرمان موتور و مدیران خودرو به ‌عنوان تأمین‌کنندگان بخش عمده‌ نیاز خودروی کشور، در کنار دیگر واردکنندگان و تولیدکنندگان فعال در این صنعت، سیزدهمین دور از این نمایشگاه را متمایز ساخته است. 
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری پیش از مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه، گفت: برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای شرکت های خودروسازی در عرضه و معرفی محصولات متنوع، اطلاع رسانی پیرامون خدمات پس از فروششان، تولیدهای بعدی بر اساس مزیت محصولات و بازخورد آنها از نمایشگاه و استقبال مردم و فراهم آوردن عرصه ای برای رقابت سالم بین آنهاست.
فرزاد خلفی عنوان کرد: تولید بیشتر و به تبع آن خلق ثروت بیشتر و بالا بردن کیفیت همگام با افزایش تولید، بهره مندی بیشتر و بهتر جامعه را رقم خواهد زد.
وی اعلام کرد: در سال جاری 38 درصد رشد تولید خودرو را در کشور شاهد بودیم، باید تلاش کنیم که افزایش تولید همراه با ارتقا و افزایش کیفیت نیز باشد.
خلفی تاکید کرد: باید صنعت ما به دانش فناوری متکی باشد و از خام فروشی بویژه در صنایع معدنی جلوگیری و پرهیز شود.
وی افزود: هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که صنایع محصولاتی با ارزش افزوده بالا تولید و صادر کنند، سهم صادرات غیرنفتی از میزان کل صادرات افزایش یافته و جایگزین صادرات صرفا متکی به نفت شود.
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سه سال اخیر، ثبات اقتصادی رقم خورده و در حوزه صنعت 3.7 درصد رشد بوجود آمده است.
خلفی اعلام کرد: به رغم اینکه در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی همیشه با تراز تجاری منفی روبرو بوده ایم، امسال تراز تجاری کشور مثبت شده است.
وی گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال و کارآفرینی گام های مهمی برداشته شده است.
خلفی عنوان کرد: بیش از دو هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط که راکد شده بودند با کمک سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده و به چرخه تولید بازگشته و بیش از 20 هزار واحد صنعتی کوچک و بزرگ فعال شده اند.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری گشایش یافت.
این نمایشگاه از پنجم تا هشتم بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 تا 22 میزبان علاقه‌ مندان و متخصصان خواهد بود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.