شناسه خبر : 432439
تاریخ انتشار :
تعمیرگاه‌های مجاز آنقدر مشتری را سرگردان می‌کنند تا دوره گارانتی تمام شود
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو

تعمیرگاه‌های مجاز آنقدر مشتری را سرگردان می‌کنند تا دوره گارانتی تمام شود

خودرونگاران- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با بیان اینکه نمایندگی‌های مجاز به بهانه‌های مختلف تعهدات خود را نسبت به گارانتی خودرو انجام نمی‌دهند، گفت: مردم را سرگردان می کنند تا دوره گارانتی به اتمام رسیده و مشتری مجبور باشد برای تعمیر خودرو پول پرداخت کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تسنیم، علیرضا رأسی با اشاره به اینکه خودروسازان 3 درصد از فاکتور فروش را از مشتریان بابت ارائه خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند، اظهار داشت: با وجود دریافت این هزینهT خودروسازان در ارائه خدمات پس از فروش در دوره گارانتی خودداری می کنند که همین امر مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه دو شرکت خودروسازی کشور تلاشی برای ارتقاء کیفیت محصولات خود نمی‌کنند، افزود:  به عنوان نمونه تعداد زیادی از مردم برای صدای گیربکس به تعمیرگاه مراجعه می کنند جالب آنکه نمایندگی های مجاز آن را طبیعی می دانند و تمایلی به تعمیر خودرو ندارند البته اگر مشتری زیاد اصرار کند شاید گیربکس را عوض کنند اما ایراد  برطرف نمی شود چراکه اصلا ً ایراد این صدا گیربکس نیست و تجهیزات خودرو صداگیری نشده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به اینکه نمایندگی‌های مجاز به بهانه‌های مختلف تعهدات خود را نسبت به گارانتی خودرو انجام نمی‌دهند، تصریح کرد: انقدر مردم را در مسیر رفت و برگشت به تعمیرگاه ها سرگردان می کنند که در اخر مشتری دیگر خدماتی در قالب گارانتی از خودروساز نخواهد.

رأسی اضافه کرد: به عنوان نمونه دیسک صفحه خودروها خراب است اما خودروساز اصلاً کوتاهی خود را در نصب این قطعات بی کیفیت قبول نداشته و فقط مردم را سرگردان می کنند تا دوره گارانتی به اتمام رسیده و مشتری مجبور باشد برای تعمیر خودرو پول پرداخت کند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.