شناسه خبر : 432504
تاریخ انتشار :
جاده‌های ایلام لغزنده است

جاده‌های ایلام لغزنده است

خودرونگاران- رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: با توجه به بارش برف از بامداد امروز جاده‌های استان لغزنده شده و هرگونه بی‌احتیاطی موجب بروز حادثه ناگوار رانندگی خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: از بامداد امروز بارش برف در سطح استان آغاز شده و به ‌تبع آن سطح جاده‌ها لغزنده شده و هرگونه تخلف رانندگی و بی‌احتیاطی موجب بروز حادثه ناگوار  می‌شود.

وی رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی و حرکت با سرعت مطمئنه را از مهم‌ترین نکات جلوگیری از تصادف دانست و افزود: همزمان با بارش برف مه گرفتگی و کاهش دیده در گردنه‌های ایلام وجود دارد لذا تردد در محورهای ایلام مراقبت لازم را می‌طلبد.

رئیس پلیس راه استان ایلام به‌همراه داشتن زنجیر چرخ را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ ممانعت به عمل می‌آید.

ناصری ادامه داد: متأسفانه 70 درصد رانندگان طریقه بستن زنجیر چرخ را بلد نیستد و همین امر در موقع استفاده از زنجیر چرخ راننده را دچار مشکل می‌کند، بنابراین ضروری بوده رانندگان حتماً تمرین بستن زنجیر چرخ را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: 35 گشت محسوس و نامحسوس پلیس در اجرای طرح زمستانه در همه محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را کنترل خواهند کرد


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.