شناسه خبر : 432721
تاریخ انتشار :
پژو پارس سال،خودرویی برای مدیران
خودروهای موفق بازار کدامند؟(۵)

پژو پارس سال،خودرویی برای مدیران

خودرونگاران- به خودروی مدیریتی معروف است و اکثر کسانی که به دنبال خودرویی خانوادگی و در عین حال محبوب و بی دردسر هستند قطعا انتخاب اولشان پژو پارس است، که البته نوع سالش محبوبیتی بیشتر دارد.

به گزارش خودرونگاران ، در بازار خودروهای محبوب یکی از اعضای خانواده خوش قیمت های آبی پوش که البته اختلاف قیمتی در حدود پنج میلیون تومان با رانا دارد،پژو پارس یورو4 است. این خودرو به لطف طراحی کاملا جدید داشبورد و بهره گیری از دو کیسه هوا، مطمئنا رنگ و بویی جدید و روحی تازه را در کالبد پارس به وجود آورده تا با یک بررسی ساده بتوان دریافت که مشتریان زیادی، تمایل به خرید این خودرو دارند. طراحی جدید داشبورد پارس باعث شده تا امکان استفاده از دو کیسه هوا برای آن مهیا شود ضمن اینکه سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیز از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو به حساب می آید. سایر ادوات داخل کابین عبارتند از: شیشه های برقی برای هر چهار در، حسگر دنده عقب، سیستم صوتی پیشرفته که برای نخستین بار امکان کنترل آن با دکمه های تعبیه شده بر روی فرمان مهیا شده است، آیینه های جانبی برقی، ایموبیلایزر و...موتور قرار گرفته بر روی این خودرو همان نمونه آشنای ایکس یو 7 است که توانایی تولید قدرتی برابر با 100 اسب بخار را دارد تا پارس به لطف چنین نیرویی در زمانی برابربا 11 ثانیه (که در واقعیت، کمی بیش از آن است) از حال سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد

تفاوت کلاس های پژو پارس سال
فروش خودرو و تحویل به روز و فوری پژو پارس سال ، پارس LX، پارس ELX ، پارس دوگانه سوز در رنگ بندی متنوع،  پژو پارس سال که یکی از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی است. پژو پارس در 4 تیپ مختلف با 3 نوع موتور Tu5، L3 و XUM  تولید می شود.موتور XUM جدیدترین موتور در خانواده پژو پارس است که بر روی پژو پارس ELX  نصب شده است.
در سال های اخیر با توجه به نیاز داخلی پژو پارس به داشبورد جدید مجهز شده است، این داشبورد دارای کیسه هوای راننده و شاگرد و با طراحی جدید است. خانواده پژو پارس سال با توجه به تغییرات کلای بندی مختلفی دارد که در این مقاله به شرح تفاوت کلاس های پژو پارس پرداخته می شود.
تجهیزات عمومی و مشترک (همه کلاس ها ) :
چراغ مه شکن جلو و عقب، قفل مرکزی با ریموت، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، دماسنج روی داشبورد، بلندگوی عقب، چراغ نقشه خوان
تجهیزات اضافی کلاس پژو پارس سال 28229 نسبت کلاس های 2228 و 28232 :
•  سیستم  اتولاک (قفل شدن درها بعد از حرکت )
•  سیستم مسترلاک (قفل و باز شدن همه درها با یک دکمه )
•  چراغ هشدار باز بودن درب خودرو
• سیستم اخطار سرقت با استفاده از بوق به جای آژیر
• لازم به ذکر است کلاس 28232 تنها بوق خودرو به روی فرمان تغییر کرده است.

کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.