شناسه خبر : 432830
تاریخ انتشار :
رونمایی از ماکت خودروی خورشیدی سپهر در دانشگاه علم و صنعت

رونمایی از ماکت خودروی خورشیدی سپهر در دانشگاه علم و صنعت

خودرونگاران- مراسم رونمایی از ماکت خودروی خورشیدی سپهر سه شنبه 19 بهمن با حضور مدیران ارشد چند دانشگاه برتر کشور، شرکت‌های برتر خودروسازی و مدیران بخش خصوصی در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزاش خودرونگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم وصنعت؛ رامین هاشمی عضو هیئت علمی دانشکده مهندس مکانیک گفت: در طراحی بدنه این خودرو از فناوری پیشرفته ای استفاده شده که مصرف انرژی آن را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. 

 
‌وی افزود: تمام مراحل طراحی مفهومی، طراحی نهایی و تحلیل و بهینه سازی و نمونه سازی مجموعه های مختلف خودرو از جمله سازه و بدنه، سیستم تعلیق، ترمز، فرمان و سیستم های برقی توسط اعضای گروه دانشجویی و در طول بیش از 14 ماه انجام شد که حاصل آن ارائه طرح نهایی وآماده ساخت خودروی خورشیدی سپهر و نمونه ساخته شده است.
 
هاشمی گفت: ‌اجرای این طرح زمینه را برای شکوفایی و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاهیان و بسترسازی برای اجرای ایده های نوین و ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش و فناوری در حوزه انرژی خورشیدی هموار خواهد کرد.  
 
وی افزود: در این مراسم جمعی از اساتید و مسئولین محترم دانشگاه های علم و صنعت ایران و دانشگاه خواجه نصیر، مسئولین محترم پژوهشگاه های ناجا، جمعی ازمدیران شرکت های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و گروه بهمن و جمعی ازمدیران محترم شرکت های بخش خصوصی حضور دارند.

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.