شناسه خبر : 432855
تاریخ انتشار :
همکاری دانشگاه صنعتی اراک و پژوهشگاه نیرو در موضوع موتورسیکلت‌های برقی

همکاری دانشگاه صنعتی اراک و پژوهشگاه نیرو در موضوع موتورسیکلت‌های برقی

خودرونگاران- مدیر گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اراک گفت: دانشگاه صنعتی اراک با پژوهشگاه نیرو همکاری مشترکی را آغاز کرده‌ است تا اراک به عنوان پایلوت کشوری برای اولین بار در کشور از موتورسیکلت‌های الکتریکی استفاده کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، دکتر محمد کریم‌الدینی افزود: تفاهمنامه مشترکی فی‌مابین دانشگاه صنعتی اراک و پژوهشگاه نیرو در وزارت نیرو منعقد شده و طی آن فعالیت‌های پژوهشی مشترکی آغاز شده است.

این فوق تخصص سیستم‌های روباتیک در خصوص فعالیت این دانشگاه در حوزه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در استان مرکزی ادامه داد: اقدام مهمی به موازات بررسی‌های کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی در حال انجام است که طی آن دانشگاه صنعتی اراک با پژوهشگاه نیرو همکاری مشترکی را آغاز کرده‌ است تا اراک پایلوت کشوری استفاده از موتورسیکلت‌های الکتریکی باشد.

کریم‌الدینی بیان کرد: به موازات اقدامات مذکور به لحاظ علمی هم بر روی باتری شارژرها و ایستگاه‌های شارژ باتری نیز فعالیت می‌کنیم.

استادیار دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: در تفاهنامه مذکور بطور ویژه بر روی موضوع زمین‌های الکتریکی و برقگیرها، خودروهای الکتریکی، سلول‌های فتوالکتریک و استحصال برق از سلول‌های خورشیدی کار می‌کنیم.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.