شناسه خبر : 432970
تاریخ انتشار :
افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در منطقه آزاد انزلی

افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی خودرو در منطقه آزاد انزلی

خودرونگاران- بمناسبت دهه مبارک فجر، نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی در منطقه آزاد انزلی افتتاح و از خودروی سیتروئن مدل C6 ، محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا در این منطقه رونمایی شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو، عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار مترمربع با حضور بیش از 20 برند فعال در حوزه خودروسازی در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار شده و شرکت کنندگان در این نمایشگاه ، آخرین و بهترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

سیاوش امینی افزود: در بخش دیگر این نمایشگاه هیات اتومبیلرانی نیز تعدادی از خودروهای آفرود خود را به نمایش گذاشته و برخی از برترین شرکت های واردکننده خودروهای خارجی منطقه آزاد نیز به معرفی خودروهای وارداتی پرداخته اند.
وی با اشاره به معرفی یکی از محبوب ترین تولیدات آینده شرکت سایپا یادآور شد : خودروی سیتروئن مدل C6 محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا است که این خودرو ، نسخه 1.8 لیتری ساخت شرکت PSA و با شناسه THP و مجهز به سامانه توربو شارژ است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.
نخستین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات جانبی و لوازم تزئینی منطقه آزاد انزلی تا بیست و سوم بهمن ماه جاری برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.