شناسه خبر : 433095
تاریخ انتشار :
نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو

نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو

خودرونگاران- مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : کمتر از یک دهم درصد از مجموع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از نظر عملکردی و تامین رضایت مشتریان در رتبه یک قرار دارند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تسنیم،  اشکان گلپایگانی افزود : براساس ارزیابی ها از مجموع 2440 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 39 شرکت خودروساز در سراسر کشور تنها 20 نمایندگی در سطح رتبه یک قرار دارند.
 وی گفت: باتوجه به برنامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین هدف گذاری ها برای سال آینده ، بیش از 35 درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز باید در سطح رتبه یک قرار گیرد.
 گلپایگانی افزود : وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با فضای جدید کسب و کار در کشور و نیز گسترش تعاملات ایجاد شده با شرکتهای بین المللی ، سال گذشته دستورالعمل و ضوابط مربوط به خدمات فروش و پس از فروش را بسیار سختگیرانه و مطابق با استانداردهای روز دنیا بازنگری کرد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.