شناسه خبر : 433445
تاریخ انتشار :
ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل در محله کارون شمالی
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تأکید کرد

ساماندهی نمایشگاه های اتومبیل در محله کارون شمالی

خودرونگاران- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر از جمله نمایشگاه داران خودرو در محله کارون شمالی خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از مهر، محسن پیرهادی درباره وضعیت محل کارون شمالی( منطقه ۱۰) به لحاظ حوزه خدمات شهری، اظهار کرد: پیشنهاداتی در این بخش ارائه شده است که از آن جمله می توان ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر از قبیل نمایشگاه های اتومبیل در سطح محله و امکان اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و تخصیص سطل های تفکیک زباله های بازیافتی و پسماند خشک و تر و همچنین افزایش تعداد مخازن زباله در سطح محله اشاره کرد.

وی تصریح کرد: کاشت نهال، انواع گل و اصلاح چمن در سطح معابر، بوستان ها و خیابان های اصلی محله و امحاء حیوانات موذی اعم از موش سایر مواردی است که در حوزه سلامت پیگیری خواهد شد.

پیرهادی افزود: به منظور کاهش بار ترافیکی در محله کارون شمالی طرح هایی از جمله ساماندهی و اجرای تمهیدات ترافیکی به منظور رفع حجم بالای ترافیکی محدوده میدان میوه و تره بار، امکان بازگشایی کوچه های عطایی و شعبانی به منظور کاهش بار ترافیکی خیابان جیحون در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله همچنین پیش بینی و احداث سالن های ورزشی چند منظوره، ارائه کارت های تخفیف به منظورافزایش بهره مندی سالمندان، دانش آموزان و افراد کم بضاعت محله از امکانات ورزشی و تفریحی سایر محلات و مناطق و تغییر نام کوچه "مرجان" به نام "شهید صابری نیا" در دست پیگیری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در حوزه شهرسازی و معماری نیز درخواست های از اهالی محل داشته ایم مبنی برارائه مشاوره به مالکین بافت های فرسوده در خصوص طرح های تشویقی به منظوره ایجاد انگیزه در جهت بازسازی و نوسازی املاک فرسوده و همچنین امکان بازسازی و نوسازی املاک فرسوده با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی که این موارد در دست بررسی قرار دارند.

پیرهادی افزود: جهت اجرای طرح های پیشنهادی در محله کارون شمالی تلاش می شود در روند بررسی بودجه ۹۶ شهرداری تهران بودجه لازم پیش بینی شود.


نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.