شناسه خبر : 433595
تاریخ انتشار :
20 جایگاه سوخت در کرج ایجاد می‌شود

20 جایگاه سوخت در کرج ایجاد می‌شود

خودرونگاران- مدیرعامل سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری ‌کرج گفت: با افزایش جایگاه‌های سوخت، از حجم ترافیک کرج‌ کم می‌شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا،«مهرداد فیروزبخت» اظهار کرد: به‌تازگی جایگاه‌های سوخت بنزین کرج در اختیار سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری‌کرج قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این سازمان برای کاهش حجم ترافیک و کاهش تردد خودروها در شهر افزایش تعداد سوخت‌های بنزین را در دستور کار خود قرار داده است.

فیروزبخت افزود: این جایگاه‎ها تک ردیفی هستند و در مساحتی بین 100 تا 150 متر مربع ساخته می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرارداد نخستین جایگاه سوخت بنزین شهرداری‌ کرج در منطقه حسن‌آباد امضا شده و با دستور شهردار عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

فیروزبخت افزود: از آنجایی ‌که این جایگاه‌ها تک ردیفی هستند حضور یک تا دو ناظر برای آنها کافی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های بار و مسافر شهرداری‌ کرج‌ گفت: مقرر است در مجموع 20 جایگاه تک ردیفی سوخت بنزین در کرج احداث شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون اراضی برای ساخت این جایگاه‌ها مشخص شده و در حال کارشناسی است و پس از اتمام کارشناسی و طی مراحل و تشریفات قانونی، ساخت این جایگاه‌ها آغاز می‌شود.

وی‌ یادآور شد: با توجه به این‌که جایگاه‌های تک ردیفی بخار بنزین ندارند در لابه‌لای درختان نیز جانمایی می‌شوند و این امر یکی از مزیت‌های این جایگاه‌ها بشمار می‌رود.  


نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.