شناسه خبر : 433649
تاریخ انتشار :
تست رانندگی روزانه خودروهای نیسان
برای اولین بار در ایران:

تست رانندگی روزانه خودروهای نیسان

خودرونگاران- شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، پس از فروش موفق نیسان جوک و ایکس‌تریل، اکنون برای نخستین بار در ایران تست رانندگی خودروهای نیسان را به‌صورت روزانه و در فضایی استاندارد و ایمن برای علاقه‌مندان فعال کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، در شرایطی که هیچ شرکت خودرویی  تا به‌حال ریسک و سرمایه‌گذاری اجرای تست رانندگی روزانه در طولانی‌مدت و در قلب شهر تهران را برای مشتریان و یا مخاطبان‌شان فعال نکرده‌اند، شرکت جهان نوین آریا، تجربه‌ی تست خودروهای نیسان را برای عموم فراهم آورده است.

علاقه‌مندان با امکان تجربه رانندگی خودروهای نیسان، علاوه بر لمس هیجان و نوآوری، می‌توانند از آموزش‌های حین رانندگی کارشناسان جهان نوین آریا بهره‌مند و با امکانات و ویژگی‌های این خودروها به‌خوبی آشنا شوند.

برای تست رانندگی خودروهای نیسان در داخل مجموعه زیبای برج میلاد، علاقه‌مندان تهرانی می‌توانند به وب‌سایت شرکت جهان نوین آریا مراجعه و زمان را به دلخواه خود رزرو کنند. پس از تایید رسمی زمان تست، همه چیز برای تجربه هیجان‌انگیز رانندگی با نیسان فراهم خواهد بود.

برای ثبت‌نام تست رانندگی محصولات خوب، ایمن و قابل اطمینان ژاپنی، اینجا کلیک کنید.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.