شناسه خبر : 433970
تاریخ انتشار :
افزایش ۲۵ تا ۳۰ میلیونی قیمت کامیون فاو از سال ۹۶ +عکس

افزایش ۲۵ تا ۳۰ میلیونی قیمت کامیون فاو از سال ۹۶ +عکس

خودرونگاران- مقام سیباموتور گفت: در کشنده‌های فاو ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان و برای کامیونت‌ها نیز حدود ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت را پس از قطعی‌شدن استانداردها که احتمالاً از ابتدای فروردین ماه است، شاهد خواهیم بود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تسنیم، دومین شرکت بزرگ تجاری چین را باید شرکت دولتی FAW دانست که علاوه بر خودروهای سواری انواع کامیونت، کامیون و کشنده را تولید و صادر می‌کند. در این کارخانه سالانه بیش از 350 هزار دستگاه خودروی تجاری تولید و عرضه می‌شود که رکورد بسیار مناسبی برای این خودروساز بزرگ چینی محسوب می‌شود.

براساس آمار این کارخانه روزانه 500 دستگاه کامیون را با 5 هزار نیروی انسانی و در دو شیفت 12ساعته تولید و به 51 کشور صادر می‌کند. محصولات سنگین FAW در ایران توسط شرکت سیبا موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود.

امینی قائم‌مقام سیباموتور در روند بازدید خبرنگاران از خط تولید انواع کامیون این شرکت چینی، اظهار داشت: این شرکت دولتی به‌نوعی  آبروی کشور چین است، ما سعی کردیم با این شرکت همکاری کنیم تا بتوانیم از محصولات و دانش فنی این شرکت در تولید خودروهای سنگین استفاده کنیم.

وی با ابراز "از گذشته سرمایه گذاری سنگینی را در زمینه تولید خودروهای سنگین داشته‌ایم"، افزود: برای سال 96 برنامه تولید هزار و 100 دستگاه انواع کشنده تک‌محور، جفت‌محور و شاسی کامیون کمپرسی را تدوین کرده‌ایم، البته هزار دستگاه کامیونت 6تن و 8تن FAW نیز در برنامه است که کامیونت 8تن برای اولین بار با کابین بزرگتر عرضه خواهد شد.

*افزایش 25 تا 30 میلیونی قیمت کامیون‌های فاو در ایران

امینی اضافه کرد: با توجه به مسائل مربوط به ارتقاء استاندارد آلایندگی خودرو و اضافه کردن تجهیزات سخت‌افزاری مانند دی‌پی‌اف، که در واقع منجر به ارتقاء استاندارد آلایندگی از یورو3 به یورو4 می‌شود و همچنین ارتقاء کابین کشنده از 2013 به 2016، کشنده‌ها 25 تا 30 میلیون تومان و برای کامیونت‌ها نیز حدود 18 میلیون تومان افزایش قیمت را پس از قطعی شدن استانداردها که احتمالاً از ابتدای فروردین ماه است، شاهد خواهیم بود.

در ادامه این گزارش روند تولید انواع کامیون و کشنده را در شرکت فاو می‌بینید.

  


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.