شناسه خبر : 433974
تاریخ انتشار :
طرح ترافیکی نوروز از 25 اسفند آغاز می‌شود
فرمانده انتظامی فارس:

طرح ترافیکی نوروز از 25 اسفند آغاز می‌شود

خودرونگاران- فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امسال طرح ترافیکی نوروزی در بخش‌های درون و برون‌شهری را از 25 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی یکشنبه 22 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 190 ایستگاه نوروزی به شکل پایگاه سیار در سطح استان و 60 ایستگاه سیار در شیراز برای پلیس‌ راهور پیش‌بینی شده است، گفت: امسال تلاش خواهیم کرد خدمات ترافیکی را بسیار مطلوب‌تر از سال گذشته به شهروندان و مسافران ارائه دهیم.

وی از اندیشیدن تمهیداتی برای کاهش مشکلات ناشی از ترافیک خودرویی در روزهای ابتدایی تعطیلات و سال نو در مبادی ورودی شیراز خبر داد و گفت: امیدواریم با هماهنگی شهرداری شیراز بتوانیم شاهد مدیریت بهتر ترافیک باشیم.

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه بالغ بر 15 هزار نیرو در طرح ترافیک نوروزی در فارس فعال خواهند بود، گفت: 11 هزار نفر از این نیروها، پلیس خواهند بود.

وی گشاده‌رویی و برخورد مناسب با گردشگران و شهروندان را از اولویت‌های پلیس دانست و گفت: امسال 700 گشت خودرویی و 400 گشت موتوری در استان پیش‌بینی شده و در برخی نقاط کلانشهر شیراز نیز 300 گشت پیاده را ساماندهی کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی فارس از اتخاذ تدابیری برای ارائه خدمات پلیسی با استفاده از پلیس دوچرخه‌سوار و گشت‌های موتوری و پیاده در نقاط گردشگری شیراز در بافت تاریخی خبر داد و گفت: در بحث راهداری و پلیس راهور، گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح استان و شهر شیراز فعال خواهند بود.

گودرزی با اشاره به کنترل دقیق و کامل تردد ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای، گفت: تست‌های لازم از رانندگان خودروهای حمل مسافر در تمام مبادی ورودی و به شکل روزانه، انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال با همکاری مردم و حضور موثر پلیس و سایر نهادهای خدمت‌رسان در سطح جاده‌ها، شاهد کاهش حجم تصادفات جاده‌ای باشیم و گفت: مرکز فوریت‌های پلیس در ایام نوروز و تعطیلات پایان سال، همچون دیگر ایام، آماده دریافت گزارش‌ها خواهد بود.

فرمانده پلیس فارس با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های پلیس افتخاری، همیاران پلیس و خیرین فرهنگساز، گفت: از این امکان برای مباحث پلیس راهور استفاده مناسبی خواهد شد.

وی به تهیه 700 هزار بروشور هشداردهنده و 1500جلد کتابچه اصول شهروندی، برای توزیع در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: بحث جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر را نیز در این ایام تداوم خواهیم داد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.