شناسه خبر : 434029
تاریخ انتشار :
محدودیت ترافیکی برای چهارشنبه‌سوری در اهواز تعیین نشده است
رییس پلیس راهور خوزستان:

محدودیت ترافیکی برای چهارشنبه‌سوری در اهواز تعیین نشده است

خودرونگاران- رییس پلیس راهور خوزستان با تشریح طرح کشیک پلیس راهنمایی و رانندگی در چهارشنبه‌سوری گفت: خودروهای رانندگانی که در چهارشنبه‌سوری با حرکات نمایشی و امثال آن اقدام به برهم زدن ترافیک و نظم می‌کنند تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ قاسم قدرتی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: فعلا هیچ نوع محدودیت ترافیکی برای چهارشنبه‌سوری در اهواز تعیین و اعمال نشده است اما در صورت نیاز و با صلاحدید فرمانده انتظامی شهر ممکن است محدودیت‌های ترافیکی به صورت آنی  و در لحظه مدنظر قرار بگیرد و اعمال شود.

وی افزود: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه کیانپارس به صورت کامل و در سایر مناطق مانند ایدون،‌ ساحلی غربی، کوروش و خیابان پهلوان شرقی حضور خواهند داشت و مستقر خواهد شد و در صورت مشاهده هر نوع رفتاری که به ترافیک شهر و تردد خودروها آسیب برساند، سریعا برخوردهای لازم با رانندگان متخلف انجام و با صلاحدید فرماندهی انتظامی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به برخورد قانونی با رانندگان هنجارشکن در چهارشنبه‌سوری تصریح کرد: با رانندگانی که با حرکت‌های نمایشی و یا هر نوع رفتار دیگر در چهارشنبه‌سوری موجب سلب آسایش و آرامش عمومی، مختل شدن نظم عمومی و آسیب رسیدن به ترافیک شهر شوند، برخورد قانونی خواهد شد و خودروهای رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود.

قدرتی بیان کرد: در صورت مشاهده هر نوع رفتار چه از سوی رانندگان و چه از سوی عابرین پیاده که در چهارشنبه‌سوری به ترافیک شهر آسیب می‌زند، آمادگی داریم محدودیت ترافیکی و برخورد با خاطیان را با همکاری عوامل انتظامی انجام دهیم.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در سایر شهرستان‌های خوزستان در چهارشنبه‌سوری گفت: در سایر شهرستان‌ها بر اساس تدابیر فرماندهی انتظامی ممکن است که محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود.

رییس پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: از ساعت 6 بعدازظهر روز سه‌شنبه طرح کشیک پلیس راهور در قالب 32 تیم گشت و با حدود 200 نیروی پیاده در اهواز آغاز خواهد شد و آمادگی داریم در هر نقطه‌ای از شهر که مشکلی در ترافیک عمومی ایجاد شده، سریعا نیروهای خود را جهت برقراری ترافیک جابه‌جا کنیم.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.