شناسه خبر : 434063
تاریخ انتشار :
آغاز امداد خودروی نوروزی ایران خودرو

آغاز امداد خودروی نوروزی ایران خودرو

خودرونگاران- مدیرعامل امداد خودرو ایران خودرو از آغاز خدمات نوروزی امداد ایران خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار خودرونگاران ؛سید رضا حسینی در جمع خبرنگاران به گسترش خدمات این شرکت اشاره کرد و گفت:  محدوده خدمات ایران خودرو  کل کشور را به صورت کامل پوشش خواهد داد و از امروز تا ١٥فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 
به گفته وی ، نمایندگی های ایران خودرو در تهران و استانها نیز به  صورت دو شیفت فعالیت خواهند کرد از ٨صبح تا ٩شب فعالیت های تعمیرگاهی امجام خواهد شد. 
حسینی ادامه داد : در دو حوزه تعمیرگاه های مجاز و امداد رسانی ٢١٠٠امدادرسان و ٢٣٣فروشگاه نیز با پتانسیل  ٢٧٤٠مرکز خدمات رسانی خواهند داشت. 
وی افزود: ٣٨موتور سوار امدادگر در مسیرهای صعب العبور نیز به هموطنان امداد رسانی خواهند داشت. 
حسینی از افزایش ١٨درصدی نمایندگی های امداد رسان خبر داد و گفت: ٦٧٠٠روز نمایندگی در سال گذشته داشتیم که این میزان در سال جاری افزایش خواهند داشت. 
مدیر عامل امداد خودرو ایران خودرو همچنین افزود: در حوزه تامین قطعات با توجه به تجربه سال گذشته ، تمام اکیپ های امدادی به قطعات لازم مجهز هستند و این تامین با توجه به بیشترین نیاز قطعات با توجه به تجربه سالهای قبل اتفاق افتاده است. 
حسینی در عین حال تاکید کرد:  خدمات رایگان در حوزه امداد رسانی برای دارندگان کارت طلایی و  متقاضیان انجام خواهد شد. با وجود این که اولویت ما خدمت رسانی به دارندگان خودروهای ایران خودروست اما به همه خودروها امداد رسانی خواهیم کرد.

ادامه دارد...


نظرات

نظر شما

: : :


ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.