شناسه خبر : 434078
تاریخ انتشار :
قرارداد رنو در آخرین روز سال ٩٥ امضا می شود

قرارداد رنو در آخرین روز سال ٩٥ امضا می شود

خودرونگاران- قرارداد رنو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در روز ٣٠اسفند ماه سال١٣٩٥ امضا خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران، به دنبال مذاکرات متعدد انجام شده با هیات رنو فرانسه ، در نهایت مسوولان سازمان گسترش قصد دارند در آخرین روز اسفند ماه این قرارداد را که پیش تر عنوان شده بود در بهمن ماه امضا خواهد شد را نهایی کردن و رسما منعقد کنند. 
یکی از مسولان ایدرو در گفتگو با خودرونگاران با تاکید امضا این قرارداد در آخرین روز اسفند ماه سال ٩٥ و در آستانه نوروز اضافه کرد کارگروهی متشکل از نمایندگان رنو و سازمان گسترش در ایران مشغول انجام کارهای مقدماتی تبدیل توافقنامه مورد نظر به قرارداد هستند.
 بعد از عقد تفاهم‌نامه، رنو و سازمان گسترش سیاست سکوت را در مورد همکاری مشترک در پیش گرفته و هیچ خبر جدیدی را درباره پیشبرد همکاری مشترک شان منتشر نکرده‌اند.
با توجه به فعالیت کارگروه مشترک سازمان گسترش و رنو، به‌نظر می‌رسد دو طرف در سکوت خبری مشغول پیش بردن پروژه مشترک هستند و با تبدیل شدن توافقنامه میان آنها به قرارداد در ٣٠اسفند ماه سال ٩٥دو طرف احتمالا از اوایل سال آینده وارد فاز اجرایی خواهند شد.
رنو پیش‌تر هم اعلام کرده تولید محصول در ایران را از سال 2018 کلید خواهد زد و قصد دارد خودروهایی از جمله کوئید، داستر، سیمبول و حتی کپچر را در کشور به تولید برساند.
طبق توافقنامه رنو و سازمان گسترش، سایت بن رو (زیرمجموعه سایپا)، به خودروساز فرانسوی واگذار خواهد شد تا این شرکت فاز اول تولید محصولات در ایران را با این کارخانه حاضر و آماده پیش ببرد.
بنابراین گزارش، خودروهای تولیدی رنو در ایران، مختص بازار کشور بوده و در هیچ یک از مراکز جهانی تولید این شرکت، تولید نخواهد شد. در بین خودروهای مدنظر رنو برای بازار ایران، مدل کوئید بیش از بقیه سر و صدا و حاشیه به پا کرده، زیرا از آن به‌عنوان محصولی نسبتا ارزان‌قیمت (حدود35-30 میلیون تومان) یاد می‌شود.


کلید واژگان
اخبار مرتبط
نعمت زاده:
قرارداد رنو نهایی شد
خودرونگاران- وزیر صنعت از نهایی شدن قرارداد خودرویی با رنو خبر داد و در مورد قرارداد سایپا و سیتروئن گفت: قرارداد این دو شرکت وارد مرحله اجرایی شده و ...

رنو فرانسه دو ماهه ۱۵ هزار دستگاه خودرو به ایران فروخت
فروش رنو فرانسه به ایران در دومین ماه سال جاری میلادی با رشد ۱۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۵۲۳۰ دستگاه رسید.

ابهام در امضای قرارداد رنو
ابهام در امضای قرارداد رنو
خودرونگاران- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رنو در حالی اوایل پاییز امسال تفاهم نامه همکاری مشترک با یکدیگر امضا کردند که هنوز قراردادی ...

امضای قرارداد رنو تا قبل از عید
امضای قرارداد رنو تا قبل از عید
خودرونگاران- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرارداد رنو و ایدرو تا قبل از عید به امضا خواهد رسید.

قرارداد رنو در آستانه امضا
قرارداد رنو در آستانه امضا
خودرونگاران- در شرایطی که حدود دو ماه از توافقنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رنو برای همکاری مشترک می‌گذرد، طبق گفته مدیرعامل این سازمان، ...

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.