شناسه خبر : 434118
تاریخ انتشار :
برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر

برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر

خودرونگاران- بازپرس شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر که تهدید جانی برای امنیت شهروندان هستند برخوردی جدی و قاطع خواهد داشت.

به گزارش خودرونگاران به نقل از میزان، قاضی محمد حسن اصولی صفار در حاشیه تحقیقات میدانی از تصادفات زنجیره یا محور مشهد - نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان تصریح کرد: طی هماهنگی انجام شده با عوامل پلیس راه و پلیس راهور، دستگاه قضائی ورود جدی به بحث رانندگان پرخطر و برخورد قاطع با آنها خواهد داشت.

وی ادامه داد: حرکات نمایشی و پرخطر در رانندگی نظیر حرکات نمایشی، غیرمتعارف و مخاطره آمیز از عوامل سلب امنیت شهروندان است که منجر به خطرافتادن امنیت جانی و مالی دیگران می شود.

بازپرس دادسرای مشهد افزود: تا کنون برخوردهای انتظامی و جرایم مربوطه برای این رانندگان اعمال می شد اما برای کاهش رفتارهای پرخطر با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب مشهد، علاوه بر اعمال جرائم راهنمایی رانندگی ،دستگاه قضائی از این به بعد ورودی جدی و قاطع به این موضوع خواهد داشت و در مواجه با رانندگان پرخطر ، اقدامات قانونی و قضائی با شدت و سرعت انجام خواهد شد.

برخورد قاطع دستگاه قضائی با رانندگان پرخطر

وی خاطرنشان کرد: برخورد قضائی قاطع با متخلفان و قانون شکنان نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی خواهد داشت لذا با جدیت و قدرت این موضوع پیگیری می شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.