شناسه خبر : 434592
تاریخ انتشار :
۴۶ هزار تاکسی در کشور نوسازی شد

تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان

خودرونگاران- مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان در سال 96 خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران ،‌امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: در سال 95 در طرح نوسازی در کل کشور 46 هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شدند.
 
وی در خصوص نرخ خرد کرایه تاکسی ها افزود: معمولا نرخ کرایه‌های تاکسی خرد است و امکان پرداخت غیر نقدی هم وجود ندارد، به همین منظور تصمیم داریم در تاکسی ها کارتخوان نصب کنیم و این اتفاق به صورت پایلوت در 3 شهر مشهد، قزوین و شیراز و مختصری هم در تهران انجام و پس از جمع بندی وارد فاز اجرایی خواهد شد.
 
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: کار مطالعاتی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت انجام شده و در نظر داریم که در این شهرها مشکلات حملی و نقلی را برطرف کنیم.
 
وی در پایان بیان کرد: با ورود کارتخوان به ناوگان تاکسیرانی امکان استفاده از کارت های اعتباری مترو و اتوبوس ها نیز فراهم می‌شود. 
 
 

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.