شناسه خبر : 529047
تاریخ انتشار :
تحریم ها برداشته شود میتسوبیشی در ایران تولید می شود

تحریم ها برداشته شود میتسوبیشی در ایران تولید می شود

خودرونگاران - محمد رضا سیفی مدیر عامل شرکت آرین موتور در مورد اهداف شرکت در مورد برند لاماری، خودروهای جدید لاماری که تا پایان سال بناست از سوی شرکت معرفی شوند ، مشخصلات خودروهای جدید،آینده برند لاماری بعد از بازگشایی واردات خودرو ، سرنوشت قرارداد میتسوبیشی، قیمت خودروهای جدید و… پاسخ داده است.

به گزارش ودرونگاران به نقل از اقتصاد خودرو ، مجموعه آرین موتور سال هزار و سیصد و نود و یک به‌عنوان نماینده اصلی میتسوبیشی کارش رو شروع کرد، سال نود و دو برند جک به مجموعه اضافه شد و در نهایت در سال ۹۵ برند دی اس هم به این مجموعه از جمله برندهای تحت پوشش این مجموعه قرار گرفت.

آرین موتور بعد از خرید کارخانه در شهر خمین به فکر تولید محصولات میتسوبیشی در ایران با همراهی شریک تجاری ژاپنی افتاد همه‌ چیز خوب پیش می رفت اما در اردیبهشت ۹۷ و با بازگشت تحریم ها و عدم همراهی شریک ژاپنی پروژه تولید خودرو در سایت خمینی نیمه‌کاره ماند.

بعد از متوقف ماندن تولید میتسوبیشی در در ایران مسئولان آرین موتور با کمپانی جک به عنوان شریک تجاری کار تولید کامیونیت های دیزل این برند را آغاز کردند و ادامه هم با در سال ۱۴۰۰ استارت تولید اولین کراس اوور این شرکت با برند اختصاصی آرین به نام لاماری زد و این محصول رسما رونمایی شد . لاماری توانست در اولین فروش رسمی خود از طریق سایت وزارت صمت تقاضای بالایی را به خود اختصاص دهد.

محمد رضا سیفی مدیر عامل شرکت آرین موتور در مورد اهداف شرکت در مورد برند لاماری، خودروهای جدید لاماری که تا پایان سال بناست از سوی شرکت معرفی شوند، مشخصلات خودروهای جدید،آینده برند لاماری بعد از بازگشایی واردات خودرو ، سرنوشت قرارداد میتسوبیشی، قیمت خودروهای جدید و… پاسخ داده است.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.