شناسه خبر : 578163
تاریخ انتشار :
ضرورت اجرای طرح کدرهگیری لوازم یدکی خودرو

ضرورت اجرای طرح کدرهگیری لوازم یدکی خودرو

خودرونگاران - معاون صنایع عمومی وزارت صمت در نامه‌ای به مدیران کل وزارت صنعت، معدن و تجارت استانها، بر ضرورت اجرای طرح کدرهگیری لوازم یدکی خودرو تأکید کرد.

به گزارش  خودرونگاران  به نقل از صداوسیما، محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانها و جنوب کرمان اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت‌ شناسه‌گذاری لوازم یدکی تولیدی، وارداتی و کالاهای سطح عرضه و انبارها، اگر تا کنون شناسه و کدرهگیری دریافت نکرده باشند از این پس قاچاق محسوب می شوند.

وی بیان کرد: با اتمام مهلت‌های مقرر در دستورالعمل‌های پیشین، ضمن هماهنگی و همکاری کامل با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سراسر کشور، نسبت به پایش و بازرسی از سطح عرضه اقدام لازم انجام و به این ستاد منعکس شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت افزود: طبق دستورلعمل‌های ابلاغی پیشین از تاریخ 15 مرداد 1401 به بعد کالا‌های خارجی فاقد شناسه، قاچاق تلقی شده و از تاریخ 15 آذر 1401 کالا‌های تولید داخل فاقد شناسه، مشمول مفاد ماده 61 قانون نظام صنفی تلقی می‌شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.