شناسه خبر : 584024
تاریخ انتشار :
رکود دربازار خودرو
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران:

رکود دربازار خودرو

خودرونگاران - رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران با بیان این که بازار خودرو در رکود کامل است، گفت: باید جزییات واردات خودروهای کارکرده و روند نهایی آن آغاز شود تا تغییرات در بازار خود را نشان دهد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از اقتصاد آنلاین، سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران درخصوص وضعیت فعلی بازار به اقتصادآنلاین گفت: بازار خودرو در رکود کامل است، مشتری کمتر مراجعه می‌کند و معاملات تقریبا صفر است.

موتمنی افزود: احتمال دارد قیمت خودرویی در روز، یک تا دو میلیون نوسان داشته باشد، اما در کل تغییری مشاهده نمی‌شود و قیمت‌ها در ده تا پانزده روز گذشته ثابت مانده است.

وی ادامه داد: قیمت‌هایی که قبلا کاهش یافته بوده حفظ شده است، قیمت ماشین‌های 10 میلیاردی حدود 2 میلیارد؛ ماشین‌های 5 میلیاردی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان؛ ماشین‌های 4 میلیاردی حدود 1 میلیارد؛ قیمت ماشین‌های 3 میلیاردی حدود 700 میلیون تومان؛ 2 میلیاردی حدود 600 میلیون تومان و ماشین‌های 1 میلیاردی حدود 100 میلیون تومان کاهش داشته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران با بیان این که بازار به دلیل بحث واردات خودروهای کارکرده بلاتکلیف است، گفت: دولت هنوز اظهارنظری درباره جزییات این قانون و آیین‌نامه‌ها و تعرفه‌ها نکرده است، باید تمام این موارد شفاف شود، سپس ثبت سفارش‌ها انجام و معلوم شود که چند روز خودرو وارد کشور می‌شود تا بازار خود را نشان دهد. اگر این اتفاق رخ ندهد، بازار همینطور به روند خودش ادامه می‌دهد. قبل از عید گفتند واردات خودروهای نو آزاد شده، یک‌سری ثبت سفارش هم انجام شد، اما هنوز نتیجه نهایی مشخص نشده است.

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.