شناسه خبر : 584092
تاریخ انتشار :
اینیوس گرنادیر ؛ دزدی با مجوز!

اینیوس گرنادیر ؛ دزدی با مجوز!

خودرونگاران - اینیوس گرنادیر نامی متفاوت دارد و یک برند خاص در جانمایی حروف نشان تجاری است اما خود محصول عملا هیچ خلاقیت و استقلالی ندارد...

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصرایران ، معرفی گرنادیر بسیار چالشی بود و کار به دادگاه هم کشید زیرا این خودرو شباهت کاملی به لندروور دیفندر داشت و یا بهتر بگوئیم عملا از روی آن کپی شده بود.

 به رغم شکایت جگوار-لندروور، در نهایت "دفتر مالکیت معنوی انگلستان" اعلام کرد که اینیوس می تواند پروژه خود را ادامه داده و گرنادیر را به بازار عرضه کند!

اکنون اینیوس گرنادیر از تریمی جدیدی با نام کوارترمستر 2023 رونمایی کرده که نسخه پیکاپ یا وانت، شاسی بلند گرنادیر است.

پیکاپ گرنادیر از شاسی نردبانی استفاده می کند و حدود 305 میلیمتر نسبت به نسخه شاسی بلند، در طول توسعه بیشتری داشته است. بیشینه ظرفیت قسمت بار این وانت 760 کیلوگرم است. قسمت بار 1564 میلیمتر در طول و 1619 میلیمتر در عرض توسعه یافته است. درب قسمت بار نیز در حالت باز توانایی تحمل 225 کیلوگرم را دارد.

شاخص یدک کشی گرنادیر کوارترمستر دقیقا شبیه به نسخه شاسی بلند این خودرو برابر با 3700 کیلوگرم اعلام شده است.

در مطلب قبلی اشاره کردیم که پیشرانه اینیوس گرنادیر از نوع 6 سیلندر 3 لیتری کمپانی ب ام و است. این پیشرانه با کد بی58 و بی57 دو آپشن را پیش روی مشتری قرار می دهد. یکی نمونه بنزینی با 282 اسب بخار خروجی و گشتاور 450 نیوتن متر و دیگری نمونه دیزل با خروجی 245 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر.

بیشینه سرعت هر دو نوع پیشرانه برابر با 159 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر در مدل بنزینی طی 8.8 ثانیه و در مدل دیزل طی 9.8 ثانیه ثبت شده است.

این پیکاپ تمامی ویژگی های آفرودی نسخه شاسی بلند را از منظر فنی همراه دارد. مواردی مانند دیفرانسیل لاک عقب و جلو، محورهای تقویت شده و سیستم ترمز برمبو.

در بخش جعبه دنده از نمونه 8 سرعته اتوماتیک برند زد اف در هماهنگی با سامانه تمام چرخ محرک استفاده شده است. رینگ های آلومینیومی در اندازه 17 و 18 اینچی ارائه می شوند. فاصله خودرو از سطح زمین 264 میلیمتر است.

اینیوس گرنادیر کوارترمستر با قیمتی حدود 87 هزار دلار در انگلیس ثبت سفارش می شود. نسخه شاسی بلند نیز 71500 دلار قیمت دارد.

اینیوس+گرنادیر+؛+دزدی+با+مجوز!
اینیوس+گرنادیر+؛+دزدی+با+مجوز!
اینیوس+گرنادیر+؛+دزدی+با+مجوز!
اینیوس+گرنادیر+؛+دزدی+با+مجوز!
اینیوس+گرنادیر+؛+دزدی+با+مجوز!
 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.