شناسه خبر : 584122
تاریخ انتشار :
کراس اوور جدید مدیران از راه رسید

کراس اوور جدید مدیران از راه رسید

خودرونگاران - رونمایی ام وی ام X33 کراس دیشب در هتل استقلال تهران انجام شد و به زودی عرضه این کراس اوور کوچک آغاز می شود و سبد محصولات ام وی ام را کامل خواهد کرد.

به گزارش خودرونگاران ، دیشب طی مراسمی رونمایی ام وی ام X33 کراس انجام شد و رسانه های خودرویی این خودرو را از نزدیک دیدند. خودرویی که قرار است جای خالی X33 را در سبد محصولات مدیران خودرو کامل کند اما عملا از آن کوچک تر است. در واقع X33 کراس شاسی بلندی کامپکت با ابعادی مشابه X22 پرو است اما ظاهر متفاوتی دارد و امکانات بیشتری هم ارائه می دهد. این کراس اوور در واقع نسخه ایرانیزه از چری اومودا ۳ است و این دومین محصول اومودا پس از فونیکس FX (اومودا۵) در ایران است.

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس

رونمایی ام وی ام X33 کراس در واقع پرده برداری از نسخه اتوماتیک بود و بعدا نسخه دنده ای هم با پسوند MT معرفی می شود و به بازار می آید. این کراس اوور کوچک به پیشرانه ۱ لیتر توربو سه سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. پیشرانه این خودرو مثل دیگر پیشرانه های چری تکنولوژی AVL اتریش را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ های جلو می رسد. با این مشخصات فنی بنظر می رسد ام وی ام X33 کراس به عنوان یک کراس اوور شهری بتواند انتظارات را برآورده کند.

کابین و امکانات

در کابین تریم دو رنگ را داریم که هماهنگی خوبی با آنچه در بدنه دیده می شد دارد. سبک طراحی داخلی مدرن است و مطابق با المان هایی است که در محصولات زیرشاخه اومودا دیده می شد. در این کراس اوور سطح امکانان به مراتب نسبت به آنچه در ام وی ام X22 پرو دیده می شد بالا تر است و امکاناتی نظیر سانروف، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر مالتی مدیا لمسی، نورپردازی کابین، چراغ های LED، سنسور نور، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، شارژر وایرلس، گرم کن صندلی های جلو، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه الکترونیکی دستی، دوربین و سنسور دنده عقب، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی و… در این خودرو دیده می شود.

قیمت و رقبای ام وی ام X33 کراس

آنطور که پیداست مدیران خودرو برنامه دارد تا ام وی ام X33 کراس را با قیمت ۲۰ درصد گران تر از X22 پرو به فروش برساند و البته با توجه به امکانات و مشخصات فنی، این اختلاف قیمت منطقی خواهد بود. باید دید با ورود این خودرو به بازار واکنش بازار چه خواهد بود و در نهایت چه قیمتی در بازار آزاد برای این کراس اوور کوچک تعیین می شود. بر اساس کلاس بدنه انتظار می رود رقبای مستقیمی مثل جک S3 و بک X3 پرو را برای این خودرو داشته باشیم. البته این را هم در نظر داشته باشید که قرار است نسخه دنده ای از این کراس اوور با پسوند MT بعدا به بازار بیاید که می تواند رقیبی برای ام وی ام X22 پرو اتوماتیک باشد.

ام+وی+ام+X33+کراس
ام+وی+ام+X33+کراس


 

ام+وی+ام+X33+کراس
ام+وی+ام+X33+کراس
ام+وی+ام+X33+کراس
ام+وی+ام+X33+کراس
ام+وی+ام+X33+کراس
 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.