شناسه خبر : 585203
تاریخ انتشار :
حضور گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

حضور گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

خودرونگاران - گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان 1401 حاضر شد و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه تخصصی تا ساعت 10 شب هفتم مرداد برقرار است و مخاطبان می توانند جهت بازدید اقدام کنند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از  اسب بخار، در این نمایشگاه که گروه بهمن یکی از اصلی ترین حاضران آن به حساب می آید، محصولات سواری و تجاری این خودروساز بخش خصوصی به نمایش گذاشته شده است. گروه بهمن در کنار معرفی محصولات خود، کاربری های مختلف کامیونت های خود را در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان معرفی کرده است. همچنین اتوبوس City 12 شرکت اِسنا (زیر مجموعه گروه بهمن) هم در این نمایشگاه حاضر گردیده و مورد توجه مدیران شهرداری ها واقع شده است.

در غرفه گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان ۱۴۰۱ خودروهای ریپسکت پرایم، دیگنیتی پرایم و پرستیژ، فیدلیتی پرایم، اینرودز، امپاور BD500، کامیونت فورس، کامیونت ایسوزو و شیلر هم دیده می شوند.

نمایشگاه حمل و نقل اصفهان تا هفتم مرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ برای بازدید از این رویداد تخصصی، به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان در جاده کمربندی شرقی این شهر مراجعه کنند. روز جمعه که آخرین فرصت بازدید از این نمایشگاه است، ساعت آغاز به کار غرفه ها ۱۰ صبح اعلام شده است


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.