شناسه خبر : 586246
تاریخ انتشار :

حمله وحشیانه سرنشینان خودروهای سواری به کامیون کشنده + فیلم

خودرونگاران - جریمه و تنبیه رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند با شهروندان نیست و به عهده پلیس است و کسی نمی تواند به این بهانه دیگران را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تین نیوز،یکی از رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر کرده و در شرح آن نوشته که راننده یک کامیون کشنده در جاده اراک قم مورد حمله وحشیانه سرنشینان چند خودروی سواری قرار گرفته است.

 اگرچه به زمان وقوع این حادثه اشاره نشده است اما این راننده در جزئیات حادثه، افزود: نرسیده به امامزاده جعفر در اتوبان اراک قم جاده خیلی خراب است و راننده ای که در فیلم مشاهده می شود برای فرار از این خرابی ،  از سمت چپ حرکت کرده است.

 وی تاکید کرد: در همین حین،  سرنشینان چهار خودروی سواری که با یکدیگر در حال حرکت بودند، در اعتراض به  این اقدام راننده کامیون به وی و کشنده حمله کرده و خسارت شدیدی به خودروی او وارد کردند.

رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند جریمه و تنبیه رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند با شهروندان نیست و به عهده پلیس است و کسی نمی تواند به این بهانه دیگران را مورد ضرب و شتم قرار دهد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.