شناسه خبر : 586353
تاریخ انتشار :
عملیات زیباسازی زشت ترین بی ام و دنیا!/ عکس

عملیات زیباسازی زشت ترین بی ام و دنیا!/ عکس

خودرونگاران - جدیدترین نسل بی‌ام‌و سری 7 مطمئناً توانسته است موجی از انتقادات غالبا منفی را در دنیای خودرو ایجاد کند.با این حال، در جایی که این انتقادات وجود دارد، فرصتی برای بهبود نیز وجود دارد و رنگید دیزاین، چالش ارتقاء آخرین طراحی سری 7 (G70) را از طریق کیت بدنه جدید خود پذیرفته است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبر آنلاین ، پکیج ارائه شده برای بدنه، ترکیبی هماهنگ از ظرافت و تهاجمی بودن است.در حالی که طراحی استاندارد ممکن است آزاردهنده باشد، کیت رنگید دیزاین موفق می‌شود تا تعادلی ایجاد کند.

به عنوان یادآوری، نسل هفتم سری ۷ اولین‌بار در آوریل سال گذشته رونمایی شد و در ژوئیه ۲۰۲۲ به تولید رسید فقط چند ماه بعد، BMW دو میلیونمین تولید سری ۷ را در کارخانه دینگولفینگ خود جشن گرفت.

این بسته شامل لبه سپر جلو، دیفیوزر سپر عقب، رکاب‌های جانبی، سقف و اسپویلر عقب و همچنین جلوپنجره و روکش آینه است.

هر یک از این اجزا با دقت طراحی شده‌اند تا به طور یکپارچه، با خطوط موجود در سری ۷ ادغام شوند، که منجر به ظاهری منسجم و ظریف می‌شود.یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های پیشنهاد رنگید دیزاین، در دسترس بودن آن در سراسر جهان است.مهم نیست در کجا قرار دارید، می‌توانید به این کیت تیونینگ اختصاصی دسترسی داشته باشید.این تیونر همچنین خدمات نصب را ارائه می‌دهد.در حال حاضر، این کیت برای نسخه های ۷۴۰i ،۷۴۰d و ۷۶۰i آخرین سری ۷ موجود است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.