شناسه خبر : 590466
تاریخ انتشار :
توسعه سبد محصول و صادرات، هدف اصلی رایزکو در نمایشگاه قطعات 1402

توسعه سبد محصول و صادرات، هدف اصلی رایزکو در نمایشگاه قطعات 1402

خودرونگاران - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو از تاریخ 22 لغایت 25 مرداد ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت‌های آذرین ماد پارت راز (تامین کننده قطعات یدکی) و آرسام پلاست راز (تامین‌کننده مواد اولیه در زنجیره ارزش) به‌عنوان زیرمجموعه‌های هلدینگ رایزکو با رویکرد توسعه بازار، معرفی محصولات جدید و توسعه صادرات حضوری پر قدرت در این نمایشگاه داشتند.

به گزارش خودرونگاران، به دنبال توسعه سبد محصول و افزایش سهم بازار مادپارت هستیممحمد فرید احمدی معاون بازاریابی و فروش غیر او ای ام (OEM) هلدینگ رایزکو در خصوص حضور مادپارت در هجدهمین نمایشگاه لوازم، قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: ما حرکت جدی خود شامل تجمیع تیم مادپارت، تمرکز در حوزه نمایندگی‌ها و بهبود آن در سطح کشور را از خرداد ماه سال 1401 شروع کردیم و شکر خدا با همت تمامی همکاران مادپارت و رایزکو موفق به کسب رضایت نسبی در حوزه توزیع قطعات از طریق نمایتدگان فروش خود شدیم. توسعه سبد محصول و افزایش تعداد محصولات جهت ارائه به بازار، هدف دیگر مادپارت در سال گذشته بود که موفق به تامین آن شدیم. تغییراتی که در بسته‌بندی‌ها صورت گرفت نیز مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. امسال در نمایشگاه حضور پیدا کردیم تا در کنار سایر تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان قطعات یدکی حضور و فعالیت مستمر مادپارت را نشان دهیم، به نوعی نمایندگان فعلی مادپارت را مورد ارزیابی قرار دهیم و در ادامه سهم قابل قبولی از بازارهای کشور را به این شرکت اختصاص دهیم.صادرات محصولات آرسام پلاست به کشور ازبکستانمحمدرضا دایی مدیر صادرات هلدینگ رایزکو در رابطه با حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه با حضور شرکت‌های خارجی و اختصاص فضای بیشتری به حوزه ارزی، در مقایسه با سال گذشته در حوزه صادرات بسیار پرشورتر برگزار شد و مذاکراتی نیز جهت صادرات محصولات تولید شده توسط شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ رایزکو در حوزه قطعات به عراق و سوریه صورت گرفت. همچنین با توجه به اینکه شرکت آرسام پلاست راز به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه رایزکو(تامین‌کننده مواد اولیه در زنجیره ارزش) نیز در این نمایشگاه حضور پر رنگ داشت، مذاکرات اولیه در خصوص صادرات ماهیانه 200 تن از محصولات مستربچ نیز به‌طور مرتب به کشور ازبکستان صورت گرفت. وی حضور در این نمایشگاه را در زمینه صادرات هلدینگ رایزکو مفید و مطلوب ارزیابی کرد.افزایش ظرفیت صادرات را در برنامه فروش آرسام پلاست راز داریممریم زالی مدیر بازاریابی و فروش غیر او ‌ای ‌ام(OEM)  هلدینگ رایزکو با اشاره به این موضوع که شرکت آرسام پلاست راز به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه راهبردی راز به عنوان تامین‌کننده مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو فعالیت می‌کند، هدف از حضور این شرکت در هجدهمین نمایشگاه قطعات خودروی تهران را  ارائه محصولات متنوع و جدید دانش‌بنیان این شرکت به تولیدکنندگان قطعات خودرو عنوان کرد.زالی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه نمایشگاه قطعات خودروی تهران یکی از نمایشگاه‌های کلیدی و مهم برای آرسام پلاست است از حضور در نمایشگاه  ایران‌پلاست در کنار شرکت‌های پتروشیمی، مصرف‌کنندگان مواد پلیمری و سایر رقبای این حوزه با دو شرکت زیرمجموعه هلدینگ رایزکو، آرسام پلاست راز و پارت پلاستیک خراسان در شهریور ماه سال جاری خبر داد. مدیر بازاریابی و فروش غیر او ‌ای ‌ام(OEM) هلدینگ رایزکو در خصوص موضوع صادرات گفت: در حال حاضر با توجه به نگاه ویژه مدیریت ارشد این هلدینگ، در حال صادرات 200 تا 300 تن از 5 محصول متنوع به کشورهای حوزه CIS، عراق، افغانستان و ترکیه هستیم و در همین راستا برنامه‌ حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی را داریم تا ظرفیت بالاتری از محصولات آرسام پلاست راز را  به بازارهای صادراتی اختصاص دهیم.قطعات خودروهای سنگین به سبد محصولات مادپارت اضافه می‌شودسام بقایی، رئیس فروش بازار یدک هلدینگ رایزکو با اشاره به هدف حضور در این نمایشگاه، بیان کرد: حضور مستمر در نمایشگاه برای برندهایی که می‌خواهند در سطح کشور مطرح باشند، بدون شک یک اصل است. هدف اصلی ما برای حضور در این نمایشگاه در گام اول برندینگ و غربالگری نمایندگی‌های مجموعه است و با سیاست‌های جدیدی که معاونت فروش غیرخودرویی رایزکو لحاظ کردند، افزایش پی در پی سبد فروش تا 1200 کالا تا پایان سال 1402 در دستور کار قرار گرفته است.خوشبختانه در این نمایشگاه توانستیم محصولات جدیدی چون سوپاپ خودرو، پولوس‌ها، سرپولوس‌ها، مشعلی و شمع خودرو را به معرض نمایش بگذاریم. بقائی همچنین از ارائه قطعات خودروهای سنگین و چراغ خودروهای خارجی تا اواسط نیمه دوم سال جاری به بازار قطعات یدکی خبر داد. وی در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو تهران در سال جاری گفت: با توجه به گذر از دوران ویروس کرونا، حضور شرکت‌های خارجی و به‌ویژه شرکت‌های چینی، روسی، اماراتی و بعضا شرکت‌های اروپایی بسیار پر رنگ بود و از طرفی با توجه به حضور اغلب برندهای اصلی و معتبر بازار در این نمایشگاه استقبال از غرفه مادپارت نیز فراتر از انتظار ما و به صورت چشمگیری پر شور بود. معرفی محصولات جدید آذرین مادپارت راز در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودروهفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت آذرین ماد پارت راز به‌عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ رایزکو در آستانه سالروز تاسیس خود با رویکرد توسعه بازار، معرفی محصولات جدید، رونمایی از لوگوی جدید و همچنین بسته‌بندی‌های جدید خود در این نمایشگاه حضوری پر قدرت داشت. رونمایی از لوگو و بسته‌بندی جدید مادپارتمحمد فریداحمدی معاون فروش غیر خودرویی هلدینگ رایزکو با اشاره به حضور در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اظهار کرد: اقداماتی در حوزه‌های مختلف متناسب با هدف‌گذاری جدید، در مجموعه رایزک


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.