شناسه خبر : 590506
تاریخ انتشار :
افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران

افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران

خودرونگاران- دیروز طی مراسمی نمایندگی 2106 لاماری ستوده به عنوان بزرگ ترین نمایندگی نشان لاماری در شرق تهران افتتاح شد.

به گزارش خودرونگاران - نمایندگی ۲۱۰۶ لاماری ستوده حالا بزرگ ترین نمایندگی نشان لاماری در شرق تهران است. این نمایندگی مطابق با استاندارد های روز آرین پارس موتور طراحی شده و علاقه مندان از حالا می توانند محصولات لاماری را در این نمایندگی از نزدیک ببینند. عضو جدید خانواده لاماری یعنی مدل ایما X هم به این نمایندگی آمده بود. کراس اووری که به تازگی توسط آرین پارس موتور معرفی شده و قرار است به زودی به بازار بیاید. گروه خودرویی ستوده در این مراسم از همکاری سازنده با شرکت آرین پارس موتور تقدیر کرد و مدیران شرکت هم از توسعه و استانداردسازی نمایندگی های جدید تا پایان سال گفتند.

در پایان این مراسم کاظمی، مدیر شبکه نمایندگی لاماری، به خبرنگار آخرین خودرو گفت : «این ششمین نمایندگی استاندارد نشان لاماری است و تا پایان سال تعداد نمایندگی های این برند به ۳۴ خواهد رسید. استاندارد سازی نمایندگی های ما به سرعت در حال انجام است و در کنار نمایندگی های فروش، مراکز خدمات پس از فروش هم استاندارد سازی می شوند. نمایندگی های لاماری الزام به داشتن خودروی امدادی لاماری هستند و ما برنامه داریم تا تعداد مراکز خدمات پس از فروش را در تهران و سایر شهر ها افزایش دهیم.»

شرکت آرین پارس موتور با معرفی لاماری ایما X نشان داد برنامه هایی جدی در ارائه محصولات جدید دارد. در مراسم رونمایی از این خودرو هم اعلام شد که به زودی سه محصول دیگر هم به خانواده لاماری اضافه خواهند شد که از کلاس های کراس اوور کامپکت، سدان و شاسی بلند فول سایز هستند. به زودی هم لاماری ایما HEV یا هیبرید توسط این شرکت رونمایی می شود. در کنار توسعه سبد محصول، این شرکت تعداد نمایندگی های استاندارد را هم با سرعت بیشتری پیگیری می کند و نمایندگی ۲۱۰۶ لاماری ستوده جدید ترین نمایندگی لاماری در برنامه های استاندارد سازی آرین پارس موتور است.


افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران
افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران
افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران
افتتاح بزرگ ترین نمایندگی لاماری در شرق تهران
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.