شناسه خبر : 590678
تاریخ انتشار :
تسلا عامل موفقیت برای چین شد

تسلا عامل موفقیت برای چین شد

خودرونگاران_ تسلا در ماه اگوست سهم فروش خودروهای برقی در چین را تقریباً دو برابر کرد زیرا فروش خودرو 2.2 درصد افزایش یافت.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از  ایسنا، داده‌های انجمن خودروهای مسافری چین نشان داد که فروش خودرو در آگوست 2.2 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافت و به 1.94 میلیون دستگاه رسید که اولین افزایش سالانه از ماه مه بود. فروش نسبت به جولای 8.5 درصد افزایش یافته است و فروش 1.8 درصد برای هشت ماه اول سال افزایش یافت و به 13.38 میلیون دستگاه رسید.

بر اساس محاسبات رویترز، سهم تسلا از بازار خودروهای الکتریکی چین در ماه اگوست از 7.5 درصد در جولای به 13.2 درصد افزایش یافت.

داده‌ها نشان می‌دهد تسلا در ماه اگوست 64 هزار و 694 خودرو در چین فروخته است، در حالی که تحویل مدل Y ساخت چین در ماه گذشته به 65 هزار و 316 دستگاه رسیده است.

فروش خودروهای انرژی نو که رشد فروش خودرو در چین را تقویت کرده است، در ماه اگوست 34.5 درصد افزایش یافت که 36.9 درصد از کل فروش خودرو را به خود اختصاص داد. فروش در ماه اگوست نسبت به جولای 11.8 درصد افزایش یافت.

رقابت در بازار خودروی چین، بزرگترین بازار جهان، تشدید شده است زیرا خودروسازان با تضعیف تقاضا و تعمیق رقابت قیمتی مقابله می‌کنند.

جنگ قیمتی که توسط تسلا در ابتدای سال آغاز شده بود، ادامه دارد و سازنده خودروهای الکتریکی ایالات‌متحده پس از دو بار کاهش قیمت‌ها در ماه گذشته، کاهش بیشتری را اعلام کرد. با این حال، این شرکت مدل 3 بازسازی شده خود را با قیمت اولیه 12 درصد بالاتر ارائه کرد. سازندگان خودروهای برقی چینی نیز با تشدید رقابت در داخل، تلاش‌های خود را برای گسترش بازارهای خارج از کشور افزایش می‌دهند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.