شناسه خبر : 590824
تاریخ انتشار :
کلاهبرداری از رانندگان کامیون و اتوبوس برای دریافت کارت بیمه تکمیلی

کلاهبرداری از رانندگان کامیون و اتوبوس برای دریافت کارت بیمه تکمیلی

خودرونگاران - کلاهبرداران حرفه ای دست به کار شده و نسبت به دریافت مبالغ غیرقانونی از رانندگان ناوگان عمومی اقدام کرده اند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تین نیوز ، همزمان با انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان کامیون، اتوبوس و سواری کرایه، کلاهبرداران حرفه ای دست به کار شده و نسبت به دریافت مبالغ غیرقانونی از رانندگان ناوگان عمومی اقدام کرده اند.

به گزارش  تین نیوز، رئیس و دبیر انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافربری شهریار و ملارد در این مورد به خبرنگار ما گفت: متاسفانه افرادی تحت عنوان کارمند شرکت های بیمه گر یا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در تماس با رانندگان عمومی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای از آنان واریز وجه به حساب شخصی خود درخواست می کنند.

محسن رجبی افزود: این افراد که خودشان را گاهی کارمند شرکت بیمه و گاهی کارمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی کرده اند،  در تماس تلفنی و یا پیامک به رانندگان از آماده شدن کارت بیمه درمانی آنها خبر داده و ارسال آن را منوط به پرداخت پول دانسته اند.

وی تاکید کرد: این افراد از رانندگان می خواهند برای دریافت کارت بیمه تکمیلی درمان خود مبلغ یک میلیون و 250 هزار تومان به شماره حساب ارسال شده واریز کنند تا کارت بیمه رانندگان ارسال شود.

رجبی گفت: این کلاهبرداران همچنین خطاب به رانندگان عنوان می کنند که اگر وجه مورد نظر واریز نشود   بیمه آنان با مشکل مواجه خواهد شد.

به گفته رجبی، نکته قابل توجه در مورد شیوه کلاهبرداری این افراد آن است که آنان در زمان تماس نام و نام خانوادگی رانندگان را دقیق و کامل در اختیار دارند که نحوه دسترسی آنان به این اطلاعات جای سوال دارد.

به گزارش تین نیوز، شماره یکی از افراد تماس گیرنده در اختیار خبرنگار ما قرار دارد که در صورت لزوم به اطلاع مسئولان خواهد رسید.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.