شناسه خبر : 590834
تاریخ انتشار :
19 مدل نیسان برقی جدید در راه است

19 مدل نیسان برقی جدید در راه است

خودرونگاران - نیسان موتور روز دوشنبه (25 سپتامبر) اعلام کرد که از هم اکنون تمام مدل‌های جدیدی که در اروپا عرضه می‌کند کاملاً الکتریکی خواهند بود و قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای الکتریکی را در این قاره بفروشد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از ایسنا، ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان در بیانیه‌ای گفت: نیسان تا سال 2030 در اروپا به برقی کامل تغییر خواهد کرد و ما معتقدیم که این کار درستی برای کسب وکار، مشتریان و کره زمین است.

این خودروساز ژاپنی گفت که یکی از دو مدل جدید الکتریکی که قبلاً برای اروپا تایید کرده است در کارخانه ساندرلند در شمال انگلیس تولید خواهد شد.

نیسان در اوایل سال جاری، اهداف خود را برای مدل‌های الکتریکی افزایش داد و اعلام کرد که 19 مدل جدید برقی الکتریکی تا سال 2030 را روانه بازار خواهد کرد. نیسان همچنین اعلام کرده بود که 98 درصد از فروش آن در اروپا تا سال مالی 2026 خود منتهی به 31 مارس 2027، برقی خواهد شد؛ یعنی خودروهای تمام الکتریکی یا هیبریدی که هم باتری و هم موتور احتراقی دارند.

هدف جدید عرضه کامل خودروهای برقی در اروپا تا سال 2030، نیسان را با شریک خود یعنی رنو که قصد دارد برند رنو را تا آن زمان کاملاً برقی کند، هماهنگ می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، فورد و استلانتیس همچنین قصد دارند تا سال 2030 در اروپا کاملاً برقی باشند. ولوو قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای برقی را در سراسر جهان بفروشد.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.