شناسه خبر : 590849
تاریخ انتشار :
برگزاری مزایده فوق‌العاده خودروهای سبک و سنگین وارداتی از 23 مهرماه

برگزاری مزایده فوق‌العاده خودروهای سبک و سنگین وارداتی از 23 مهرماه

خودرونگاران - طبق تقویم مزایده سراسری فوق‌العاده 581 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از 23 مهرماه عرضه می‌شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان و با توجه به اقدامات و تصمیمات جهادی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط، مزایده سراسری الکترونیکی فوق العاده 581 وسایل نقلیه اعم از خودروی سواری، سنگین، ماشنی آلات راهسازی و غیره در مهرماه سال 1402 برگزار می‌شود.

براساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی،‌ مورخ 24 مهرماه از خودروهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

آخرین مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد 29 مهرماه و 3 آبان ماه نیز زمان رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده خواهد بود. برندگان نهایی حداکثر تا تاریخ 8 آبان ماه بایستی نسبت به واریز کامل وجه اقدام نمایند.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.