شناسه خبر : 590905
تاریخ انتشار :
روند تاییدیه استاندارد در کمترین زمان انجام می‌شود

روند تاییدیه استاندارد در کمترین زمان انجام می‌شود

خودرونگاران- معاون سازمان ملی استاندارد در بازدید سرزده از پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا گفت:هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از صداوسیما؛ آقای محمدرضا درگاهی گفت: هدف ما از بازدید سرزده از پارکینگ خودروسازان پاسخ به تماس‌های مردمی فراوانی است که ابراز گلایه می‌کردند از روند تحویل خودروها.

وی گفت: با توجه به فرمان 8 ماده‌ای رئیس جمهور و تاکید رئیس سازمان ملی استاندارد، از پارکینگ‌های دو خودروساز بازدید به عمل آمد و مشخص شد هیچ مشکلی در زمینه تاییدیه استاندارد وجود ندارد و روند تاییدیه در کمترین زمان انجام می شود.
معاون نظارت بر اجرای سازمان ملی استاندارد درباره تاییدیه استاندارد خودروی تارا نیز گفت: خودروی تارا مشکل کوچکی داشت که هفته گذشته تاییدیه استاندارد آن صادر شد.
وی درباره خودروی پژو پارس هم گفت: با توافقی که بین وزیر صمت و رئیس سازمان ملی استاندارد انجام شده قرار شد طی زمانبندی مشخص تعلیق استاندارد‌های 85 گانه برطرف شود که بر اساس هر خودرو زمانبندی خاصی تعیین شده است و برای خودروی پژو پارس هم همینگونه است.
آقای درگاهی گفت: قرار است تا پایان سال هر خودرویی که توانست استاندارد‌های 85 گانه را بگذراند تاییدیه استاندارد دریافت کند.
وی گفت: خودروسازان یک سال است که در جریان موضوع استاندارد‌ها قرار گرفته اند و باید همه استاندارد‌های اعلام شده بر روی خودرو‌ها پیاده شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.