شناسه خبر : 593254
تاریخ انتشار :
تحویل سایبرتراک تسلا ماه آینده آغاز می‌شود

تحویل سایبرتراک تسلا ماه آینده آغاز می‌شود

خودرونگاران_ سایبرتراک تسلا پرطرفدارترین خودروی الکتریکی دهه محسوب می‌شود که تاکنون حدودا تا یک‌میلیون دستگاه از آن رزرو شده است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از دنیای اقتصاد، گفته می‌شود این خودرو یک تغییردهنده بازی در دنیای خودرو است. با‌این‌حال، کسانی که تسلا سایبرتراک را رزرو کرده‌اند و ممکن است یک ماه دیگر آن را تحویل بگیرند، هنوز به طور دقیق نمی‌دادند چه چیزی در انتظار آنهاست. ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، در مورد درآمد سه‌ماهه سوم تسلا در اوایل ماه میلادی جاری گفت انتظار می‌رود مراسم تحویل سایبرتراک در 30 نوامبر در گیگا تگزاس برگزار شود.

چهار سال از  روزی که سایبر تراک در یک نمایشگاه معرفی شد می‌گذرد، که همانطور که اشاره شد در این مدت مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته است، اما پرسش این است که آیا دارندگان رزرو سایبرتراک هرگونه خبری از تسلا در مورد تاریخ‌های تخمینی تحویل خودروی خود دریافت کرده‌اند یا خیر. پیگیری رسانه‌ها حاکی از آن است که فعلا اطلاعات چندانی به مشتریان نرسیده و برچسب قیمت، مشخصات نهایی، یا حتی محدوده الکتریکی آن برای مشتریان روشن نیست. بنابراین برای مشخص شدن این موضوع یک ماه دیگر تا زمانی که حداقل برخی از این خودروها به دست مشتریان برسند باید منتظر بود و تا آن زمان این پرسش‌ها همچنان یک معما باقی می‌‌مانند.

علاوه‌بر موضوع عرضه سایبر تراک، اخبار دیگری از تسلا به گوش می‌رسد که رشد فروش عمده‌فروشی خودروهای الکتریکی ساخت چین این شرکت در اکتبر 2023 متوقف شده است. طبق داده‌های اولیه انجمن خودروهای مسافری چین (CPCA)، حجم کلی خودروهای تسلا MIC مدل 3 و همچنین مدل Y در ماه گذشته به تعداد 72هزار و 115 دستگاه رسید که به‌سختی 0.6 درصد بیشتر از یک سال قبل است. عدم رشد در ماه‌های گذشته احتمالا مربوط به معرفی مدل 3 ارتقایافته با نام تجاری هایلند و مدل Y به‌روزشده در چین است که نیاز به تغییراتی در کارخانه گیگا شانگهای داشت. احتمالا طرفداران تسلا در چین منتظر هستند که این دو مدل جدید شرکت به بازار عرضه شوند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.