شناسه خبر : 594407
تاریخ انتشار :
امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

خودرونگاران - رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام 11 خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند تا آخر وقت امروز دوشنبه 29 آبان نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

او گفت: در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی است.

ضیغمی در پاسخ به این سوال که آیا این عرضه تمدید خواهد شد یا خیر؟ گفت: باتوجه به عرضه منظم محصولات به هیچ عنوان مهلت ثبت نام خودرو‌ها تمدید نخواهد شد.

ضیغمی در خصوص تعداد عرضه خودرو‌های وارداتی گفت: تا امروز چیزی بالغ بر 9 هزار خودرو عرضه شده است.

در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی هشت محصول شامل هیوندای توسان، النترا و اکسنت (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا 1200 cc (معین‌خودرو ایرانیان) و کیا سونت (کوشاخودرو نگین) و جتا VS5 و جتا  VS7( ماموت خودرو ) دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و همچنین هیوندای کرتا (کرمان‌موتور)، تویوتا کرولا 1500 cc (معین‌خودرو ایرانیان) و دانگ‌فنگ شاین‌مکس (ایران‌خودرو)  و ونوسیا ( مکث موتور) دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان عرضه شده است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.