شناسه خبر : 595573
تاریخ انتشار :
استارت اتو اکسپو تهران  زده شد
ایران نوین مجری نمایشگاه خودرو تهران ؛

استارت اتو اکسپو تهران زده شد

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران 10 الی 15 بهمن ماه در شهر آفتاب در حالی برگزار می شود که به نظر می رسد همزمان با ورود برندهای اروپایی و جدید و تغییر مجری برگزاری این نمایشگاه باید شاهد نمایشگاهی متفاوت و جذاب تر از سالهای قبل باشیم.

به گزارش خبرنگار خودرونگاران، پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که امسال با نام تجاری «اتو اکسپو تهران» شناخته خواهد شد استارت برگزاری خود را با تغییرات قابل توجه آغاز کرده و به نظر می رسد تغییر مجری برگزاری، افزایش گروه های شرکت کننده در نمایشگاه و برنامه ریزی برای حرفه ای تر برگزار شدن این نمایشگاه حال و هوای نمایشگاه پنجم را جذاب تر خواهد کرد. 

کانون ایران نوین از بدو فعالیت خود در سال 1369، سابقه برگزاری چندین نمایشگاه اکسپو ایران در کویت و قطر و... را دارد و در زمینه برگزاری نمایشگاه، سه دهه تجربه مستمر دارد که شامل بازاریابی، تبلیغات و طراحی کمپین،غرفه سازی و... است.

هم+اندیشی
 

کانون ایران نوین در راستای برگزاری متفاوت بزرگ‌ترین رویداد خودرویی ایران با عنوان «اتو اکسپو تهران» که قرار است از 9 الی 15 بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود، میزبان رسانه های تخصصی حوزه خودرو، اقتصادی و عمومی بود و در این جلسات، همفکری و تبادل نظر موثری برای کسب ایده های پویا و سازنده اتفاق افتاد.

مدعوین، ضمن آشنایی با زیرساخت‌های موجود و سوابق اجرایی 33 ساله برگزارکننده در حوزه بازاریابی و تبلیغات و برگزاری بیش از 20 نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف، دیدگاه های خود را بیان کردند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی اوتو اکسپو تهران به وب سایت رسمی آن به نشانی https://tehranautoexpo.ir/ مراجعه کنند.

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.