شناسه خبر : 596715
تاریخ انتشار :
واردات 26 هزار کامیون زیر 3 سال کارکرد به کشور

واردات 26 هزار کامیون زیر 3 سال کارکرد به کشور

خودرونگاران -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه 10 هزار دستگاه ناوگان بالای 25 سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، گفت: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در 2 سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر 3 سال کارکرد به کشور، 26 هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از فارس، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در 2 سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر سه سال کارکرد به کشور، 26 هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سهم بخش حمل و نقل باری استان از این تعداد 2 هزار و 246 دستگاه است.

وی با اشاره به اینکه 10 هزار دستگاه ناوگان بالای 25 سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، تصریح کرد: ورود ناوگان جدید به استان موجب کاهش سن ناوگان باری و در نتیجه کاهش هزینه‌های حمل بار شد.

علیزاده با بیان اینکه امسال 25 هزار تن بار و پنج میلیون نفر مسافر از استان جابه‌جا شده است، یادآور شد: برای تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر، باید زیرساخت.های لازم فراهم شود که در این زمینه امسال 700 هزار تن آسفالت‌ریزی و پنج هزار کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها انجام شده و 34 نقطه حادثه‌خیز هم رفع شده است.

 


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.