شناسه خبر : 598109
تاریخ انتشار :
تاکسی‌های برقی ایران‌خودرو وارد تهران می‌شوند
معرفی محصولات برقی ایران خودرو به مدیران حمل و نقل شهری و تاکسی‌رانی شهر تهران

تاکسی‌های برقی ایران‌خودرو وارد تهران می‌شوند

خودرونگاران - سرپرست سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران با بیان این‌که گروه صنعتی ایران خودرو یکی از خودروسازان بزرگ‌ کشور به شمار می‌رود که دغدغه طراحی و تولید خودروهای برقی را مد نظر قرار داده است، گفت: سازمان تاکسی‌رانی شهر تهران، ضمن شناخت کافی از این توان و ظرفیت، در همکاری با ایران خودرو، مایل به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از خودروهای برقی است.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران، شادی مالکی در نشست مشترک با مدیران ایران‌خودرو که با هدف ارزیابی وضعیت سه خودروی برقی پیشنهادی این شرکت برگزار شد، با بیان این‌که با توجه به افزایش آلایندگی، مصرف سوخت و ضرورت ارتقای ایمنی، دولت به این نتیجه رسیده است که با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین، به سمت نوسازی ناوگان به وسیله عرضه و تولید خودروهای برقی گام بردارد.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط برای عرضه خودروی برقی که از امکانات و ظرفیت‌های فنی خوبی برخوردار هستند، وجود دارد که پس از اخذ مجوز توسط شورای عالی ترافیک کشور، ورود این محصولات به ناوگان حمل و نقل عمومی را بررسی خواهیم کرد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران، با اشاره به مزایای استفاده از خودروهای برقی گفت: خودروهای معرفی شده از امکانات خوبی نظیر باز شدن درها به صورت کشویی، صندلی های تخت و راحت، بی‌صدا بودن داخل خودرو در محیط شلوغ شهر تهران و طول پیمایش و ظرفیت باتری مناسب برخوردارند.

مالکی در پایان ضمن بازدید و تست از سه خودروی برقی ایران‌خودرو، انتظارات این سازمان در خصوص قیمت نهایی تاکسی‌های برقی، ظرفیت باتری محصولات معرفی شده، امکان شارژ در منزل و خدمات پس از فروش را مطرح کرد و خواستار بررسی همه جانبه مسایل برای خدمت‌رسانی به شهروندان شد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.