به گزارش خودرونگاران، این استارتاپ خودرویی که حالا بیش از 9 سال از آغاز فعالیت اش می گذرد، توانسته است در این مدت به یکی از پرکاربردترین اپ های موبایلی تبدیل شود که در کنار ارائه خدمات حمل و نقلی خدمات دیگری را نیز بر بستر اینرتنت و حمل و نقل ارائه دهد.
به گفته محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، ارائه اطلاعات آماری شفاف، ماهیت بازار رقابتی است و در همین راستا برخی اطلاعات ازجمله تعداد سفرها به طور فصلی و سالانه منتشر میشود. ارائه دورهای و مداوم این اطلاعات به شفافیت بازار و توسعه آن کمک میکند.
مدیرعامل اسنپ، گفته است : تعداد سفرهای انجامشده با اسنپ (خودرو و باکس) در بهمن ۱۴۰۲ برابر با ۱۳۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۱۲۱ سفر بوده است.
وی همچنین با استنا به آمارهای ثبت شده این استارتاپ تصریح کرده است : ۷۲ درصد سفرهای تاکسیهای اینترنتی در استانهای تهران، البرز، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، قم، خوزستان و آذربایجان شرقی انجام میشود. به طور مثال رکورد سفرهای اسنپ (خودرو و باکس) در تهران یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۹۶۴ سفر در روز دوم اسفند بوده است.