شناسه خبر : 601754
تاریخ انتشار :
افزایش گارانتى کامیونت هاى جک تا ٣٠٠ هزار کیلومتر

افزایش گارانتى کامیونت هاى جک تا ٣٠٠ هزار کیلومتر

خودرونگاران - شرکت آرین دیزل حالا با هدف تثبیت ضریب بالاى اعتماد محصولات خود وبه منظور رفاه حال خریداران گارانتى کامیونت هاى جک خود را تا ٣٠٠ هزار کیلومتر پیمایش یا ٣ سال کارکرد افزایش داده است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از آرین دیزل ، گارانتى کلیه محصولات برند جک شرکت آرین دیزل به ٣٠٠ هزار کیلومترپیمایش یا مدت زمان ۳ سال (هرکدام زودتر فرا برسد) افزایش یافت.

شرکت آرین دیزل که به عنوان یکى از بازیگران اصلى تولید خودروهاى تجارى، مطرح است، در سال گذشته توانسته با ٣٢٥٦ دستگاه از انواع کامیونت، کامیون و کشنده، رشد ۶۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبلتر ثبت کند.

این شرکت تنها در بهمن ماه گذشته، ۳۴۰ دستگاه از انواع محصولات تجاری جک و شکموتو را تولید کرد که این رقم در مقایسه با بهمن سال  ۱۴۰۱، حکایت از رشدی ۴۰ درصدی دارد.

البته بخش قابل توجهی از رشد آمار فروش آرین دیزل به افزایش تولید کشنده جدید شکموتو X5000 آن شرکت مربوط می‌شود اما کامیونت هاى جک این شرکت(بویژه نسخه ٦ تن آن) نیز از محبوب ترین کامیونت هاى بازار هستند که در سیستم توزیع و حمل و نقل کالا و در کاربرى هاى گوناگون مشغول بکار هستند.آرین دیزل در سال جارى. قرار. است از کامیون ١٢ تن خود نیز پرده بردارى نماید.

شرکت آرین دیزل حالا با هدف تثبیت ضریب بالاى اعتماد محصولات خود وبه منظور رفاه حال خریداران گارانتى کامیونت هاى جک خود را تا ٣٠٠ هزار کیلومتر پیمایش یا ٣ سال کارکرد افزایش داده است.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.