شناسه خبر : 601778
تاریخ انتشار :
بازدید مخابراتی های منطقه البرز از خطوط تولید سایپا

بازدید مخابراتی های منطقه البرز از خطوط تولید سایپا

خودرونگاران_مدیر منطقه مخابرات استان البرز و جمعی از مدیران ارشد مخابرات استان در راستای تعامل و همکاری با گروه سایپا در حوزه تکنولوژی های جدید و کاربردی در صنعت خودرو از خطوط بدنه و مونتاژ شرکت سایپا بازدید کردند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از سایپانیوز، عبدالله بیان، مدیر منطقه مخابرات استان البرز در حاشیه این بازدید،‌گفت: مخابرات استان البرز به عنوان دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم فعالیت می کند و هدف اصلی این مجموعه فعالیت در حوزه اتوماسیون و کمک به پیشرفت صنایع مختلف کشور است که امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت تعامل و همکاری سازنده ای با گروه خودروسازی سایپا در زمینه بهره مندی از هوش مصنوعی در تولید خودرو شروع کنیم.

رئیس دبیرخانه انقلاب صنعتی چهارم عنوان کرد: گروه خودروسازی سایپا در تولید خودرو شاهین از تکنولوژی روز استفاده می کند که از نظر اتوماسیون صنعتی و رباتیک جزء بهترین خطوط تولید خودرو در کشور است.

او خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت خطوط تولید رباتیک و هوشمند به دست متخصصین گروه سایپا نشان از توانمندی این مجموعه در استفاده از دانش و تکنولوژی های روز دنیا دارد و همواره گروه سایپا در صنعت خودروسازی کشور پیشرو بوده است.

بیان یادآور شد: شرکت مخابرات استان البرز در حوزه اینترنت اشیاء صنعتی با شرکای تجاری همکاری های سازنده و خوبی داشته است و در این زمینه تجارب ارزنده ای کسب کرده که امیدواریم در آینده ای نزدیک یک همکاری استراتژیک در زمینه اینترنت اشیاء و هوشمندسازی با شرکت سایپا داشته باشیم و از دانش و تجارب موجود در شرکت مخابرات در گروه سایپا استفاده شود.

شایان ذکر است این بازید با هدف آشنایی مدیران ارشد مخابرات استان البرز با آخرین دستاوردهای تولیدی شرکت سایپا و ارتباط دوسویه صنعت خودروسازی و مخابرات در زمینه استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در صنعت خودروسازی صورت گرفت.

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.