شناسه خبر : 605082
تاریخ انتشار :
سایپایدک تاکسی های تهران را بهسازی می‌کند
در نشست مشترک سایپایدک و سازمان تاکسیرانی شهر تهران مطرح شد:

سایپایدک تاکسی های تهران را بهسازی می‌کند

خودرونگاران - در نشست مدیرعامل سایپایدک با سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، دو طرف بر ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک و بهسازی تاکسی های تهران تاکید کردند و مقرر شد زمینه‌های همکاری بیشتر در خصوص ارائه خدمات و قطعات یدکی فراهم شود.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از سایپا نیوز، در راستای توسعه مسوولیت های اجتماعی سایپایدک و ارائه خدمات به تاکسی های شهر تهران، نشست همکاری دوجانبه جهت فراهم کردن زمینه‌های ارائه خدمات به خودروهای تاکسی تولیدی گروه سایپا با حضور  اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک و شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش، مدیرعامل سایپایدک در این نشست با اشاره به نقش موثر حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا، گفت: با توجه به نقش غیر قابل انکار و موثر گروه خودروسازی سایپا در تامین تاکسی‌های مورد نیاز شهر تهران، سازمان خدمات پس از فروش سایپا این آمادگی را دارد تا با ارائه قطعات اصلی و خدمات کارت طلایی و امدادی به خودروهای تاکسی شهر تهران، به سهم خود گام موثری در مسیر بهسازی خودروهای تاکسی بردارد.

حسینی ادامه داد: مجموعه سایپایدک آماده ارائه خدمات شایسته به تاکسیرانی شهر تهران است و بابت تامین و تحویل قطعات یدکی مورد نیاز، هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در سخنانی ضمن قدردانی از همکاری موثر سایپایدک در تامین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهر تهران، توسعه این همکاری‌ها را خواستار شد و گفت: همکاری سایپایدک و سازمان تاکسیرانی حرکتی رو به جلو در توسعه ناوگان تاکسیرانی محسوب می‌شود.

بنابراین گزارش، در این نشست موارد اجرایی همکاری دوجانبه مورد توافق قرار گرفت.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.