شناسه خبر : 605401
تاریخ انتشار :
مزدا با  آفتاب آمد

مزدا با آفتاب آمد

مزدا به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران ، با گشایش درهای ورودی خودرو به کشور این بار با آفتاب خودرو به بازار ایران می آید .

 به گزارش خودرونگاران، بنا به گفته محسن عارفی مدیر مارکتینگ  افتاب خودرو،  گروه آفتاب قصد دارد با توجه به بازار پر طرفدار قبلی مزدا در ایران این بار  این برند محبوب را با چند مدل شاخص  به کشور وارد کند.

 وی با ذکر سابقه ۱۵ساله فعالیت آفتاب خودرو  در زمینه نمایندگی برندهای معروف بازار خودرویی دنیا  ، ورود مزدا با این برند را یکی از برتری های این واردکننده خواند و گفت :  شرکت مزدا سال ۲۰۰۱ جوینت ونچری با فورد و چانگان با هدف کاهش هزینه‌های تولید در چین منعقد کرده و آفتاب خودرو برای واردات و همکاری سراغ این بخش رفته است.

 وی تاکید کرد: با توجه به تعدد نمایندگی های  آفتاب خودرو ،فروش و خدمات پس از فروش این برند مزدا  در ایران برعهده  این شرکت است.

مزدا+3+،2024
 

در ادامه نشست معرفی این محصول ،  محمدکاظمی مدیر عامل شرکت آفتاب خودرو در خصوص واردات برند مزدا و بازگشت دوباره آن به ایران گفت: از دوسال گذشته که واردات خودرو دوبار از سر گرفته شد مجموعه آفتاب خودرو در صدد واردات خودرو بر آمد و مذاکره با چندین شرکت آغاز شد و در نهایت با جوینت ونچر مزدا یعنی چانگان  این مهم به ثمر رسید.

وی افزود:از اسفند 1401 مذاکرات آغاز شد و در ماه‌های پس از آن نمونه های اولیه و قطعات سفارش گذاری و خریداری شد و قراردادهمکاری با دفتر مزدا در چین منعقد شد.

کاظمی ادامه داد:خودروی برقی جدید مزدا EZ_6 از خودرو های آینده آفتاب خودرو است که به محض عرضه در چین در ایران نیز عرضه خواهد شد .ولی اولین محصول بنزینی آفتاب خودرو برای ایران مزدا3 جدید 2024،مزداcx30، مزداcx50و مزدا آراتا است . البته محصولات دیگری به نوبت وارد ایران می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 400 دستگاه مزدا3 و مزدا CX30در گمرکات کشور مبدا حاضر است و بزودی  به گمرکات کشور خواهد رسید.

وی در خصوص نمایندگی این شرکت گفت:  شش عاملیت در شهرهای تهران ،گیلان،بوشهر و خراسان رضوی فعال است و ده عاملیت دیگر تا پایان سال به دیگر عاملیت ها اضافه خواهد شد .

کاظمی از   تولید خودرو مزدا در آینده نزدیک بصورت ckdتوسط آفتاب خودرو خبر داد و ابراز امیدواری کرد این فرایند انجام شود و محصولات مزدا در ایران به تولید برسد.

در ادامه این مراسم امیر حکیمی مدیر فروش این شرکت در خصوص حدود قیمت مزدا3 به عنوان محبوب ترین خودروی مزدا در ایران گفت این خودرو حدود ۲ میلیارد و ۴۰۰ تا ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد خودرو وcx30در حدود  ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به قیمت گذاری خواهد شد.

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.