شناسه خبر : 607759
تاریخ انتشار :
افت فروش خودروهای آلمانی

افت فروش خودروهای آلمانی

خودرونگاران_فروش خودروهای آلمانی در ماه اوت با تشدید رکود خودروهای برقی، کاهش یافت و ثبت‌نام خودروهای جدید در ماه گذشته نسبت به سال قبل نیز 27.8درصد کاهش داشته است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از دنیای اقتصاد، آمارهای رسمی نشان داد که فروش خودروهای جدید در آلمان در ماه اوت به‌شدت کاهش یافته است که با کاهش بی‌سابقه تقاضا برای خودروهای برقی در بزرگ‌ترین بازار خودروی اروپا کاهش یافته است.

197هزار و 322خودروی جدید در ماه گذشته در آلمان ثبت شد که 27.8درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. فدراسیون واردکنندگان خودرو گفت که این سقوط به دلیل کاهش تاریخی در فروش خودروهای برقی بود که با 68.8درصد کاهش به کمی بیش از 27هزار دستگاه رسید.فروش خودروهای برقی آلمان در تمام طول سال در مسیر نزولی قرار گرفته است و تحلیلگران اظهار کردند که تحرک الکتریکی در آلمان به دنده معکوس رسیده است و پیشرفت اندکی در پیش دارد.

نتایج بررسی نشان داد مشتریان درحال‌حاضر اگر تصمیم به خرید یک خودروی جدید داشته باشند، موتورهای احتراقی را ترجیح می‌دهند. تضعیف تقاضای خودروهای برقی نگرانی‌ها را در مورد صنعت خودرو افزایش داده است، به طوری که غول خودروسازی فولکس‌واگن این هفته اعلام کرد که برای اولین بار کارخانه‌های خود را در آلمان تعطیل می‌کند. شعبه آئودی فولکس‌واگن در ماه ژوئیه از تعطیلی احتمالی کارخانه خود در بروکسل برای تولید خودروهای برقی خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، وزیرکار آلمان از وعده مشوق‌های جدید دولتی برای خرید خودروهای برقی خبر داد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.