شناسه خبر : 607864
تاریخ انتشار :
لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال
مدیرعامل تاکسیرانی تهران تهران خبر داد

لغو کارت سوخت و طرح ترافیک تاکسی‌های غیرفعال

خودرونگاران_مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد گشت‌های مشترک پلیس و تاکسیرانی برای رصد سرویس مدارس غیرمجاز در تهران خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، شادی مالکی در جلسه صبح امروز ستاد استقبال از مهر که از ساعت 6:30 در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با حضور فرماندار تهران، معاون وزیر کشور و شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط آغاز شد،‌ با بیان اینکه در این مدت شناسایی تاکسی غیرفعال و بازگرداندن 6000 تاکسی انجام شده است، از شناسایی 1800 تاکسی که مدت زیادی بنزین نزده‌اند خبر داد و افزود: در این راستا وارد فاز اجرایی کنترل آنها شده‌ایم بگونه ای که در پی هماهنگی‌های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در پروسه قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو می‌شود.

وی از شناسایی 40 خط پرتقاضا و استقرار  40 درصد تاکسی‌های گردشی در این خطوط خبر داد و گفت: استقرار خودروهای گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.

مالکی در مورد وضعیت سرویس مدارس نیز با بیان اینکه تاکنون 3000 خودرو در سامانه سپند ثبت نام کرده و 2000 راننده تأیید صلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: برای 6000 دانش آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.