شناسه خبر : 612237
تاریخ انتشار :
تحول در خدمات پس از فروش،اصل اساسی نارنجی پوشان

تحول در خدمات پس از فروش،اصل اساسی نارنجی پوشان

خودرونگاران - مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگی‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامه‌های سایپایدک قرار گرفته است.

به گزارش خودرونگاران  به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

وی افزود: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه‌ نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی‌ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه‌های تحول در خدمات پس‌ از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست، مدیرعامل سایپایدک با اهدای لوح، از نمایندگی‌های برتر، کارشناسان فنی و مسوولان برگزیده فروش کارت طلایی قدردانی کرد.


نظرات

نظر شما

: : :




آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.