شناسه خبر : 612427
تاریخ انتشار :
ایساکو در سکوی نخست رضایت مشتریان
طبق آخرین ارزیابی ISQI به نمایندگی از وزارت صمت اعلام شد

ایساکو در سکوی نخست رضایت مشتریان

خودرونگاران_ طبق آخرین ارزیابی شرکت ISQI، ایساکو در تابستان سال 1403 موفق شد با کسب امتیاز 809 در شاخص رضایت مشتریان، بار دیگر جایگاه خود را به‌عنوان برترین شرکت حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور تثبیت کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نیابت از وزارت صمت و با معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته و در راستای قانون حمایت از مصرف کننده است، توانست 23 واحد بالاتر از «متوسط صنعت» کشور قرار گیرد.

ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته به صورت مستمر در ماه‌های متوالی این امتیاز را افزایش دهد؛ به نحوی که امتیاز 807 خود را فروردین ماه سال 1403 در پایان شهریور ماه به عدد 812 رساند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ صنعت خودروی کشور به خود اختصاص داد و در عین حال با میانگین امتیاز  809 در تابستان سال جاری توانست، 23 امتیاز نیز بالاتر از متوسط خط صنعت بایستد.

رضایت مشتریان، همواره اولویت اصلی گروه صنعتی ایران‌خودرو است و با این رویکرد، شرکت ایساکو موفق شد، دستاورد جدید خود را به 15 سال پیاپی مقام اولی در خدمات پس از فروش خودرو کشور، ضمیمه کند.

دستیابی به این امتیاز، نه‌تنها پاسخی به انتظارات مشتریان است، بلکه بازتاب‌دهنده حرکت در مسیر صعودی و تعهد به ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعت خودروی کشور است.


 


نظرات

نظر شما

: : :




آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.