خودرونگاران_ مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، در بازدید از اداره بازرسی خودرو قبل از تحویل، بر لزوم افزایش کیفیت تا جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکوپرس، عادل پیرمحمدی اظهار کرد: اولویت اصلی ما تحویل خودرو با بهترین کیفیت به مشتری است. بازرسی کیفی قبل از تحویل خودرو باید با بالاترین استانداردها انجام شود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به اهمیت بازرسی دقیق قبل از تحویل خودرو، افزود: این مرحله آخرین فرصت برای اطمینان از کیفیت خودرو است و باید تمام بخشهای خودرو به دقت بررسی شود. هرگونه ایراد باید بدون ملاحظه گزارش و برطرف شود.
وی همچنین بر لزوم بررسی کیفیت در تمام مراحل تولید، از مواد اولیه تا خطوط تولید و قبل از تحویل، تاکید کرد و گفت: اگر قطعاتی دارای ایراد باشند، باید نسبت به برگشت آن به تولیدکننده برای اصلاح اقدام شود.
مدیرعامل ایرانخودرو تصریح کرد: ما موظف هستیم خودرو را با کمترین ایراد فنی و ظاهری و با کیفیت مطلوب به مشتریان تحویل دهیم. این مساله نه تنها وظیفه ماست، بلکه احترام به حقوق مشتریان است.
پیرمحمدی همچنین بر افزایش نیروی انسانی متخصص و آموزشدیده برای انجام مراحل بازرسی قبل از تحویل خودرو تاکید کرد و گفت: برای افزایش سرعت و کیفیت بازرسی، نیاز به نیروی انسانی متخصص داریم که باید بهسرعت تامین شود.
وی با اشاره به افزایش تولید و تحویل خودرو در پایان سال، از تمامی واحدها خواست تا تلاش خود را بر تحویل خودرو با کمترین ایراد به مشتریان متمرکز کنند.
مدیرعامل ایران خودرو هشدار داد، بازرسی قبل از تحویل نباید تشریفاتی باشد و هرگونه ایراد کیفی حتی کوچک، میتواند تاثیر منفی بر رضایتمندی کلی مشتریان داشته باشد.
وی افزود: با اقدامات اصلاحی در حوزههای مختلف، بهویژه در حوزه کیفیت، میتوانیم نارضایتیها را کاهش دهیم.
وی تاکید کرد: هرچه ایرادات بیشتری شناسایی و رفع شود، به نفع ما و مشتریان خواهد بود. رضایت مشتری نشاندهنده این است که روند کار در ایران خودرو به درستی انجام شده است.
در پایان، مدیرعامل ایران خودرو بر لزوم حفظ و افزایش سهم بازار از طریق بررسی دقیق کیفیت نهایی محصول تاکید کرد و هشدار داد: اگر کیفیت نهایی محصول بهدرستی بررسی نشود، در بازار بازنده خواهیم بود.