به گزارش خودرونگاران به نقل از مدیران خودرو ، شرکت مدیران خودرو با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان، کمپین امداد نوروزی ۱۴۰۴ را از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ به مدت ۱۹ روز با آمادگی کامل و بهکارگیری تمامی ظرفیتهای انسانی و لجستیکی خود اجرا کرد.
در این مدت بیش از ۱۸۰ خودروی امدادی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات به مشتریان در جادههای سراسر کشور بودند تا در صورت نیاز، در کوتاهترین زمان ممکن به کمک مشتریان بروند. این کمپین که بهصورت شبانهروزی در سراسر کشور برگزار شد، عملکرد قابل توجهی را از خود به جای گذاشت و نشاندهنده تعهد جدی مدیران خودرو به پشتیبانی مؤثر از مشتریان در طول سفرهای نوروزی بود.
ثبت رکورد بینظیر پاسخگویی 99.3 درصدی در نوروز 1404
در طول برگزاری کمپین امداد نوروزی خدمات پس از فروش، مرکز تماس امداد مدیران خودرو پاسخگوی حدود 40 هزار تماس مشتریان بود که با نرخ پاسخگویی ۹۹.۳ درصد، یکی از بالاترین سطوح پاسخگویی در صنعت خودرو کشور را به ثبت رساند. همچنین نتایج نظر سنجی نشان میدهد بیش از ۹۵ درصد مشتریان از خدمات ارائه شده در کمپین نوروزی رضایت داشتند. این عملکرد نشاندهنده آمادگی کامل تیمهای پشتیبانی برای رسیدگی به درخواستهای متنوع مشتریان در تمام ساعات شبانهروز است.

